gila lemau ar hari ni

mulakan pagi ni, dengan bersarapan telo sengah masak, teh tarik kurang manis dan  capati satu
kekdah tekak yang tak de selera, smalam makan pun ala2 tak makan
pagi ni kepala pening bagai nak rak....di attack migrain yang begitu lama tak berkunjung
dimulakan dengan kepala yang maha sakit, pastu menjalar ke mata aku, terus ke gigi, seperti mau luruh gigi aku dibuatnya
walaubagaimanapun, tugas tetap perlu di galas, memandangkan hari ni dah 20 May
assistant aku lak pi bawak anak pi klinik
anak dia pun tak brapa sihat
faktor cuaca lately ni, kesihatan agak tidak stabil utk ramai org
so doctors out there, mesti terima ramai patient kan!
mesti mencatatkan MC request yang banyak dari patient

sampai opis tetap lewat ....hari ni lewat 45 minit akkakakakakkaa
sampai2 je ada benda alah ni
puan director bagi balik dari bercuti ke sabah!

tq mem!  semoga murah rezeki!
hari ni mem bercuti ke macau plak! wahhhhh sakan betul mem!
enjoy ur holiday mem!

Comments

  1. kolesterollll!!!

    hahhahahaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. TELUR ½ MASAK MCM TU.. KEGEMARAN KAMI 3 BERANAK KALAU NAK PG KERJA PAGI HARI.. 2 BIJI KONGSI 3 ORG HAHAHAHA

    ReplyDelete
  3. Weyy aku terliurr...aku suke telo masak gitu...x lembik x keras sgt...boh kicap! Perghhhhh!! Woii aku puase ni woiii hahahahahah

    Kuih cincin sabah tu peberet aku gak tu wey...

    ReplyDelete
  4. lain kali ekau masukkan diri ekau dalam bekas kedap udara Tupperware, baru lah tak lemau! haha

    ReplyDelete
  5. Ada yg cuti terpaksa, ada yg cuti suka-suka.
    Tapi yg ada sakit kerja juga nak buat macam mana..

    ReplyDelete
  6. siap ada maklumat kesihatan tuh :)

    ReplyDelete
  7. Telur tu nampak menggiurkan. Sangat seksi di tekak.

    ReplyDelete
  8. selamba je lewat 45 minit, hebat2.... kalau bos saya dah lama kena tiawwww :-)

    ReplyDelete
  9. monday blues lah katakan..
    chaiyokkk

    ReplyDelete
  10. telur setengah masak di permulaan hari so marveles ;)

    kuih cincin tu kegemaran sy..dapat makan tak cukup sekeping dua mahu berkeping2 baru nikmat :)

    ReplyDelete
  11. Kueh cicin....dah lamer xmerasa....uiks macau....sonoknye mem elly tu...the half boiled egg looks yummy to me....hehehe....

    ReplyDelete
  12. kuih cincin tu sedap. aku suka.

    ReplyDelete

Post a Comment