KPJ .... gua kat sini lagi

ketika aku menaip entry ini aku berada lebih kurang 5 meter aje dari pintu nih.....
pakwe masuk dlm 20 minit yang lalu
the same procedure akan dilakukan seperti bulan march yang lalu....baru sebulan lebih, ianya berulang kembali
kalau sebulan lebih yang lalu, batu karang sebesar 5.5 mm di belah kiri,
kali ni batu bersaiz 2.3 di belah kanan
doktor agak terkejut sebab masa bulan march 2013 yang lalu, tak de batu belah kanan masa buat CT scan

so aku duk luar sensorang, tunggu pakwe selesai ngan prosedurnya!
semoga semuanya lancar!
ada waiting lounge
tak kose nak duk situ, sejuk ya amat....kusi tak best!
keras....dah kusi jati sure la keras kan
letak la sofa empuk, leh gua landing
dah la pinggang gua sakit....alahaiiiiii
bek la gua duk area luar, kurang sejuk plus kusi sesuai utk org sakit pinggang
kurang kije snap gambar sendiri

dah siap pakai uniform
panggilan utk prosedur dah ada
hijauuuuu eh? (seb bek pilihanraya is over)
tolak masuk lif
lambaian utk gua la tu
tunggu u kat luar ye
good luck pakwe
sabar menanti prosedur selesai
perut lapar
tapi during prosedur, gi jalan2 cari makan or merewang, its not totally me!
aku akan tunggu terpacak or duduk senget benget or landing asal boleh depan pintu operation theatre sampai la pakwe selesai
dah masuk wad baru la aku akan fikir benda len seperti makan dsb

apa gua nak buat ni?
men candy tak game2, memanjang kat level 125 tuh

snap pic lagi bagus
kasut nike gua, yang gua rasa best wat tajang org
tak sabarnya tunggu pakwe kuar
semoga semua selamat
aminnnnnnnnnnnnnn!

Comments

  1. ini menarik ni..
    http://scienceline.org/2008/09/ask-locke-greenbluescrubs/

    ReplyDelete
  2. hahahaha..baju staff nurse tu pulak, biru!

    moga suami speedy recovery beb

    ReplyDelete
  3. Alahaiiii siannye babe...hope semua berjln lancar key....

    Bagus2 aku suke sikap mcm ko...sabar setia menanti dipintu bilik bedah...kalo org lain elok dah pi mencekik ke jalan sane sini....

    ReplyDelete
  4. semoga semua selamat n bjalan lancar...sabar menunggu ..

    ReplyDelete
  5. Semoga semuanya dipermudahlan.. Amin

    ReplyDelete
  6. Ya Allah elly...lps 1..1 dugaan yg dtg ya. Sabar byk2 ok. Be strong. Kami kwn2 doakan ko..pakwe ko dan anak2 dlm keadaan yg baik2 aje ok. Get well soon to both of u

    ReplyDelete
  7. semoga semua selamat...
    bagus ko.. setia menanti kat luar OT.

    ReplyDelete
  8. Salam elly...sorang sakiit sorang baik ye...itu lah ujian kesabaran semuga tabah mnghadapinya..insyaallah nekcik doakn semuga semuanya kembsli sihat dan ceria selepas ini..aamiin

    ReplyDelete
  9. mmg risau bilah suami masuk dalam bilik operation...pernah tunggu sumai buang ketayap kat mata..mas tu sdg sarat preggy..lapar pulak tu...rela tak ke mana-mana...

    ReplyDelete
  10. Makin berseri seri elly....hmmm klu rietta pown..rietta berdebar debar...risauuuu....moga pkwe elly cpat sembuh...

    ReplyDelete

Post a Comment