sapakah saya

teka la!
takkan tak kenal?????
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
alamak nampak rambut lak
betulkan sket
amacam?
wakakkakakakakkakakaka
sweet tak?
 hilang sweet bila dia buat camni
wakkakakakak inilah aryan
gasak nak pakai tudung akak2 dia
marah merajuk
tak marah benda dia buat tu salah
tapi bila dia buat mama dia yang sengal ni gasak snap pic lak
wakkakakakakkakakka

Comments

  1. kah kah kah ...dah jadi aryana plak kamu aryan oiiiii....comel hokey....

    si miamija pun suke pakai kan dayyan tudung sbb sebab muke comel heheheeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha akibat berkawan secara berlebihan dengan akak2 dia hehehehhehehe

      Delete
  2. Hahaha.. dah macam perempuan pulak dan cantik pulak tu:)
    Comel kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahaha kak
      budak2 mmg selalu comel aje kak

      Delete
  3. aryan? lahai...tu la....allysa tinggi...aira plak kurus...ngah pkir gak td...upenye anak bujang....someiii...

    ReplyDelete
  4. Masa Adam kecil pun, puas juga buli dia pakai tudung. Tapi dia dah sekolah jer, dia automatik jadik macho...hahahaha

    ReplyDelete
  5. Hahahahaha...ekau pakaikan Aryan tudung Paridah la ...bertambah ayu nya...:P

    ReplyDelete
  6. p.s Cantik BMW belakang tu...

    Sengaja.
    Lari topik asal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha tq, keta yang asalnya angan2 kami laki binik akhirnya berjaya dimiliki!

      Delete
  7. siap pakaikan dia gincu!!!


    jahat ko!


    ReplyDelete
    Replies
    1. nak wat camner dah mama dia sengal tahap dewa langit ke 7

      Delete

Post a Comment