WW - 24/07/2013


Comments

  1. banyak jawapan yang boleh dihuraikan atau disangkakan berdasarkan gambar di atas.

    ReplyDelete
  2. hmm...nak tapau utk berbuka ke? ke bekal utk yg xberpuasa?

    ReplyDelete
  3. jaman aku kecik2 mak aku ada beli tapawe pesen ni
    buat isi beskut raya

    ReplyDelete
  4. haaa ko tak pose ye nok...ko bawak bekal pi opis yeak ekekeekek...okey2 tu aku auta jek...aku rase ko bawak bekas nak pi tapau lauk tuk berbuka kan...ko kan pencinta alam semula jadi so tak mo pakai plastik2 ni kan...

    tol tak?

    ReplyDelete
  5. Pergi kerja dah bekal mangkuk tingkat kosong balik penuh isi senang. Macam kakak aje:)

    ReplyDelete
  6. Ala2 sia (susah kan nak pronounce benda ni).

    ReplyDelete
  7. Ni mangkuk tingkat, kaaaan? :)

    ReplyDelete
  8. Tupperware pun dah keluarkan produk mangkok tingkat...kelassssss :)

    Bawak mangkok tingkat ni gi buffet buka puasa patotnya...tapau kambeng golek..bahaha

    ReplyDelete
  9. masa aku kecik2 dulu selalu tgk mangkuk tingkat ni.

    ReplyDelete
  10. Tapaw balik makanan tuk buka ke tu? hehe

    ReplyDelete

Post a Comment