bila aryan kantoi

cite pasal budak kenit ni plak
sapa lagi kalau bukan nul aryan musyrif

kejadian berlaku kat umah mak aku

mula2 aku tgk dia lepak kat dapur 
pastu elok je makan rambutan ngan kitorang
supan lagi duduk
tetiba aku dengar bunyi kelentang kelentung
kuar2 budak aryan jadi gini
ko tgk kepala dia
aku kejar aryan
dia rileks lari masuk bilik
tu nak cover kesalahan la tuh
masuk bilik dia duduk sila dengan sungguh sopan
elok la jug air mak aku dia wat topi 
ko nak lari mana aryan
bukti ada ni, mama siap snap pic
sedar dirinya yang dah kantoi
terus dia pos gini
mama sekel ko kang aryan baru tau

Comments

  1. kakakaakak abis laa jug nenek aryan oiiii....seb baik bukan periuk gulai die hangkut .....budak2 mmg gitule elly, aku ni pun same...dayyan kalo lik kg abis mangkuk periuk nenek die kaco...kat umah sendiri takleh kaco sbb aku boh dlm lemari bertutup heheheeheheh

    ReplyDelete
  2. nk bawa lari mana jug nenek tu aryan

    ReplyDelete
  3. Hihi... siapa suruh letak tempat yg Aryan boleg capai ye.
    Ligat tu dia lari nak cari tempat berlindung:)

    ReplyDelete
  4. Alaa sweetnye dak aryan nie...hehehe...

    ReplyDelete
  5. Creative aryan ni. Dia blh fikir utk jdkan jug plastik tu sbgi topi kat kepala. Bagus aryan...teruskan meneroka brg2 dapur mama hahaha....
    Mama siap sedia ya :p

    ReplyDelete

Post a Comment