Festival Bunga & Taman Putrajaya 2013

cite dah basi
ada aku dulik wkakakakakkakakakkakaka

aku pi masa hari final bola johor lawan kelantan 
wkakakakakakakkakakakaka
sebagai penyokong JDT, appearance adalah penting
sebagai tanda sokongan kami sekeluarga sepakat memakai fesyen boria JDT hehehehehehhehe

cuaca panas
masuk area yang ada aircond dulu


aku paling suka yang ni, mcm nampak effect pancuran air



kepala panda ni gerak2 tau












ada yang tingin nak pilih utk wat baju raya?

area luar
tak jalan jauh mana pun, sebab anak2 dok sibuk nak kasi arnab makan
itulah routine tahunan derang kalau dtg sini hahahahahahha



aku rasa arnab ni semua dah kekenyangan la
sebab org masuk asyik bagi makan aje



aryan nak gak sumbat carrot dlm mulut arnab
bila arnab tu tak mo makan, ngadu kat aku nangis2
alahaiiiiiii sumbat dlm mulut ko kang aryan baru tau
sempat layan foot massage 
sedap lak org2 buta tu urut
pas abis layan arnab layan lepak kat sini
ada bouncing castle
aku teruja dok sini sebab nak tgk org men giant balloon
ramai gak yang men giant balloon ni

mula2 celopkan tali kat air sabun yang dah bancuh
 angkat pelan2 dan jadikan belon 

 seee menarik kan!
puas la anak2 aku berlari sana sini kasi letup belon tuh
hahahhahaha
tak sepenuh area floria ni dpt dicover tapi anak2 cukup happy
itu dah cukup bagi aku!
amacam? best tak cite basi aku hahahahha

Comments