Majlis Perpisahan

cite basi lagi
majlis perpisahan utk guru besar dan guru penolong kanan sekolah agama alyssa
aku kan ajk pibg
so wajib la hadir
park anak kat nursery sampai 10.30 malam
guru besar baru
wanita ye
guru besar yang nak tinggalkan kami
transfer masuk jabatan
dpt bahagian buku teks 
ustaz, kasi sekolah kami buku teks lebih ye, memanjang tak cukup aje tetiap tahun
byk jasa2 dan sumbangan2 mereka kat sini
derang ni ustazah dan ustaz yang sempoi aku kira, senang kami ibu bapa nak bawak bincang
basically mereka ni naik pangkat
semoga mereka terus maju di masa hadapan
persembahan dari guru2, meleleh2 air mata derang nyanyi, nak2 yang ustazah
ajk pibg kami berdua aje pompuan, seb bek ada geng sekepala
kami dari ajk pibg belikan hadiah utk guru besar dan guru penolong kanan yang nak tinggalkan kami
yang ni untuk ustaz misnan, guru penolong kanan

yang ni untuk ustaz khairul amri, guru besar kami

aku yang beli hadiah2 ni
sebenarnya aku blank bila disuruh beli hadiah 
wkakakakkaka so aku bantai beli benda alah ni
ok ke korang?????

Comments

  1. Sedih bila nak berpisah elly, apa lagi bila dah lama kenal dan tahu akan kebaikannya...

    Cantiklah cupboard tu elly..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sendiri berkenan sebenarnya kak kihkihkih

      Delete
  2. Cantuik..cantik..takde lebih ke tu??
    Semuga jasa mereka berterusan di tempat baru..insyaallah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak de la nekcik, saya sendiri pun berkenan sebenarnya hehehehehe

      Delete
  3. Mmg pepisahantu sedy....tpi kiut la benda alah tu elly...

    Pss...semakin cun elly skank nie....dh mcm retis rietta tgk....chantekkk sgt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik kan rietta!
      mana de rietta, biasa2 aje, cun pinjaman darinya

      Delete
  4. Ishh...ok sangat tu. Cantik dan praktikal. Akak suka benda2 yg ada 2 unsur nie.

    ReplyDelete
  5. **selamat hari raye buat elly sekeluarga...mohon ampun maaf zahir dan batin...moga2 kite mendapat keberkatan di syawal yg mulia .....

    hati2 pulang ke kg yeak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. time aku reply ni dah masuk raya haji dah wkakakakakakkaka
      samalah kita wei!

      Delete

Post a Comment