apa la yang bz sangat weekend baru2 ni

alhamdulillah
weekend baru2 ni berlalu dengan baik dan dipermudahkan

bermula dengan annual sports day kat  Q-Dees Bandar Seri Putra
hari sabtu 28/09/2013
sakan si aryan ngan si aira

cite pasal sports day ni entry len ye
kita layankan dulu gambar aira ngan aryan rehearsel utk sports day
teacher derang whatsapp kat aku

aryan practise jalan itik



abis sukan dlm jam 11.30 pagi
owhhhhh penat ok!
sebab aku pun masuk game gak
hahahhahahaha

lepas lunch dan bantai tido
petang tu aku spend time kat sini lak
di tapak pasar malam bandar seri putra
utk kumpul dana buat surau sekolah agama
tu yang berjambang handsome tu presiden PIBG sekolah agama, aku AJK biasa jek hehehehehhehehe
kami bukak meja utk kumpul dana
wakaf RM10 per jubin
abis anak2 semua aku angkut
sesekali ajak derang join kerja2 kebajikan
bukan sesekali aku angkut anak2 aku gini, mmg selalu aku angkut derang join kerja2 kebajikan yang aku join
sejak tak de bibik ni, lagi kerap derang kena angkut ngan aku 

pagi ahad, alyssa grading taekwando
skang dia hijau 1, nak grading utk naik ke hijau 2
dah queue utk grading
berbakul aku pesan, sila wat betul2
sila tumbuk dan tendang dengan penuh semangat, jgn nak malas2
anggap aje sir kat atas pentas tu bahan utk dia blasah



lepas abis grading taekwando
aku berkejar lak utk join car  boot sale kat tapak pasar malam bandar seri putra
actually ini salah satu usaha PIBG sekolah agama utk cari dana wat surau
setiap ahad terakhir setiap bulan
disebabkan alyssa ada grading, aku tak leh la join jadi one of the car booters
kalau tak sure aku pun sama niaga


suasana awal pagi masih lengang dan lom ramai lagi keta yang join
smalam kitorang dpt 59 car booters yang join
alhamdulillah
RM7 utk satu keta aje
tq utk kengkawan dan juga blogger yang support program car boot sale dengan menghantar item2 utk dijual dan semua hasil didermakan ke tabung surau sekolah
semoga Allah merahmati kalian
inilah projek mega terakhir dari PIBG utk sekolah
sebelum ni kami berjaya ngan projek buat susur gajah
alhamdulillah
kami harap projek surau ni berjaya sebelum kami meletakkan jawatan awal tahun depan
pada sapa2 yang berminat
jom sama2 menyumbang utk kita top up saham akhirat kita
kalau nak transfer kat aku personally pun bleh, contact aku di 012-2735830
pada sapa2 yang nak resit bleh gak request 


status pembinaan surau setakat ini


alhamdulillah dah siap setakat ini
jadi skang adalah projek utk wakaf tiles dan bumbung

throw back
majlis pecah tanah di rasmikan oleh YB Tuan Ustaz Shafie bin Ngah



jom ramai2 RM10 per jubin je




apa lagi?
sapa nak royalti tanpa henti, jom sama2 menyumbang
tq utk sapa2 yang dah pun menyumbang, hanya Allah yang mampu membalasnya
selagi masih lagi memegang jawatan, aku akan sama2 bantu utk merealisasikan impian guru2 dan anak2 sekolah ini
kalau awal tahun depan aku tak lagi jadi AJK....aku tetap akan bantu sekolah insyaAllah
tapi aku rasa biarlah muka baru menjadi AJK PIBG, baru la ada pembaharuan idea kan

sedikit info, sekolah ni mencatat peningkatan jumlah pelajar yang mumtaz setiap tahun
kelas anak aku pun 100% mumtaz...OMG....mmg persaingan dlm pelajaran sangat sengit utk anak aku si alyssa tuh

ramai2 ya kita tambah saham akhirat kita, insya Allah!


Comments

  1. wah....full weekend elly....bagus bawak anak anak join kerja amal...salah stu cara utk pupuk minat dorg....

    ReplyDelete
  2. kalau bank in terus kat akaun pibg tu.. memang untuk surau tu ?

    aku malu nak kontek-kontek engkau.. hahahhaaa..

    e. tu for encik[livingston] eh?
    apa nama-nama lain rumah-rumah sukannya
    ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bleh aje bank in terus kat bank muamalat tuh, mmg itu akaun untuk surau...tq ye dr singa!
      aku pun tak sure e tu for what hahahahahha
      ada lagi nama rumah sukan, nanti up spesel entrynya!

      Delete
  3. Betul persaingan sengit anak-anak sekarang. Rata-rata semuanya bijak-bijak.. harap cepatlah cukup dan siap semua peruntukan yg diperlukan..

    ReplyDelete
  4. banyak juga minggu lepas sekolah buat sukan kan...dah hampir nak cuti sekolah dah gamaknya...dah jadi harapan ibu bapa lantik akak jadi ajk pibg ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahah, byk tadika wat sukan, kat area umah 2 tadika buat sukan

      Delete
  5. wah kenangan sungguh la tengok grading tu. sama macam aku dulu. dah lama, tapi pattern masih sama. at least ramai bebudak tu. aku dulu berapa kerat aje. pastu grading lak depan 'bapak polis' kat balai polis Shah Alam dulu. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah kena hati2 ngan ko nih, mau kena tajang gak nanti

      Delete

Post a Comment