Langkawi 2013: Layan matahari terbenam @ Dataran Lang

salah satu mercu tanda langkawi
kiranya tempat wajib kat sini
biasa aku sedikit awal ke sini
tapi kali ni aku dtg melewati waktu maghrib
rupanya matahari terbenam cantik kat sini
asal aku ada peluang tgk matahari terbenam, masa tu la aku tak bwk camera
byk kali jadi camni
so aku snap guna blackberry aje
sadis tol!














hasil pasti superb kalau dpt snap pakai camera walau aku punya skill suda ke laut
dlm pada tunggu matahari betul2 terbenam
ada lak satu makhluk Allah
first time aku tgk dia berenang dlm air
laju ko dia berenang




terus aku jadi jakun
dan makhluk Allah ni memang mencuri tumpuan org ramai tau
termasuklah aku
kikikikikikiki


Comments

  1. Bestnye tgk sunset....sangat cantek....

    ReplyDelete
  2. ape ke bendanya tu elly, sampai kau jakun? aku pun nak ikut jakun juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biawak? kau rasa menyesal tak sebab jakun?

      Delete
    2. tak nyesal, sebab mmg selalu nampak biawak, tapi di darat, bukan dlm air tau!

      Delete
  3. gambo jeti sunset itu sangat ohsenm okeh!

    apa tu?
    anak boya air masin..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq, nyesal tak bawak camera!
      tu biawak la

      Delete
  4. Tgh2 best tgk langit merah, sekali aku jadi terkujat.. Atot la pulak! Hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheheh bangkitkan ko dari lamunan

      Delete
  5. hahahaha..ekau kan kak,manjanggggggggggggggg la tak bawak camera! Kesian camera mahal2tu jadi tukun tau..wakakakaa..apa apa pun,tengkiu bagitau den port best nak tembak sunsetkat Langkawi...kesian la kat den ni...seumur hidup baru 3 kali pi Langkawi :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg nasib den, camera ada dlm bonet keta, cuma bila den dah jln jauh baru den prasan sunset...nak patah balik jauh....so pakai ajelah handphone cap ayam den

      Delete
  6. memang cantik tgk sunset kat sana...tp kena cepat..kejak jer dia hilang...rumah kampung ema banyak biawak...marilah nk tgk...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. lama gak layan sunset tu ema....hehehhehe tak mo ar layan biawak, kat kg kita pun ada hehehehehhee

      Delete

Post a Comment