tentang ARYAN

kena sound ngan uncle bin
sesuai la korang berdua
sorang kaki sakat
sorang kaki melawan ngan merajuk
lepas kena sound ngan uncle bin
wat derk
layan air lagi best
ada aryan kesah?
aku pi dapur sat
tetiba dia dh jadi gini
abis brg2 kakak ko kerjakan
matik ko kalau kakak ko nampak ni
hari ni ada gym kat q dees
dan jumaat biasanya dia suka pakai jubah
siap berkopiah pi tadika
comelnya kamu aryan
best gomol budak nih

main beskal petang2

dia kata ni stail baru nek beskal
bila kita tegur dijelir lidah lak kat kita

tido tak bangun2

aryan anak yang paling rajin ngaji
pada umur 3 tahun, dia dah hafal al fatihah, surah al ikhlas, surah an nas, surah al falak
few doa, doa makan, doa lepas makan, doa tido, doa naik kenderaan
juga niat pose ramadhan
alhamdulillah

hari tu papa tanya aryan:  
papa:  aryan nak mama baru tak?
aryan:  tak nak, mama baru mahal
wkakakakakka amik ko pakwe!

Comments

  1. alhamdulillah...bijak n terang hati aryan...hope dayyan pun nanti mcm aryan...amin....

    kakakaakakak...mama baru mahal? lawak2....gelak2 aku bace kooooo....mahal laa sangat kannnnn...tak sempat mahal mama lame ko dah hempuk mama baru ko tu aryan woiiii hahahahahahaah

    ReplyDelete
    Replies
    1. wei derang kan sebaya
      wakkakakaka mmg aku hempuk punya

      Delete
  2. Wah...comelnyaaa dia pakai jubah. Memang smart. Pandai ngaji...wah..up lagi. Mana dia dapat statement mama baru tu mahal? Mama lama ajar ke? Lariiiikkkk!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama lama tak ajar, ntah mana dia dpt statement tu
      saya yang dengar ni pun gelak

      Delete
  3. uiks....aryan mmg comei....tapi ayat dia kat papa dia lgi comel....mahallllll....

    ReplyDelete
  4. jawapan yg ikhlas dr anak...ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jap, apsal dia kata mama baru mahal?

      Delete
    2. hahhaha ntah mana la dia belajar ema, aku pun tak tau

      Delete
  5. anak-anak kau semua nya tak berpagar eh kak elly?

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah, aryan ni pagar ilang sebab jatuh beskal, jadi gigi dia patah hehehehe
      aira tu reput sebab susu
      alyssa tu sebab gigi kekal nak tumbuh

      Delete
  6. dah besar ek aryan. aku rasa mcm kecik je lagi. blh tmbh baru la elly oiii... hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tambah?????????????????
      takkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      Delete

Post a Comment