isnin terakhir 2013 ...jumpa lagi di tahun 2014 dengan semangat yang baru dan jitu


dan selepas beberapa siri vacations bulan ini
aku rasa sangat penat bahahahhahahaha

hari ni aku mula bekerja
dengan kadar yang sangat lemah, malas, longlai dan tak de mood
adakah ini monday blues?

tapi apa pun aku happy
sebab mereka2 ini ada bersama aku semula selepas program duduk kampung selama 2 minggu bersama atuk2 dan nenek2
tq atok2 dan nenek2 
derang mmg enjoy duk kampung
main parit, kejar ayam, main pondok2, main air
tgk memasing kulit dah itam 
hahahhahahah
tq untuk nenek auntie yang bwk derang pi legoland, siap check in hotel lagi ye
jeles mama ngan papa
tak bley jadi ni, mama ngan papa nak kena pi gak 
sempat lagi kan nak pi cuti ni!



Comments

  1. Kak elly dah balik! Yay...


    p.s kak. kau buat tak apa yang kau cakap kau nak buat tu? pasal no. tel aku tu. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka ko kan kalau aku kena kerja.
      byknya aku hutang ko tata
      gambar buku yang aku nak jual
      hadiah ko aku lom pos
      komen2 ko aku lom balas
      no tel ko tuh aku dah letak kt semua tiang lampu kat jakarta dan bandung wakkakakakakkakaa

      Delete
    2. woi kak! kau memang melampau. letak aje la kat toilet dalam flight tu. ini, semua tiang lampu kau lekat. aku nak pilot. aku tak nak orang yang betulkan lampu!!

      huhuhu.

      Delete
    3. BAHAHHAA
      ala nanti pilot bwk kapal terbang, dia lalu kat tiang lampu kan nampak ekekekekekkee
      bluwekkkkkkkkkkkkkkkkkk

      Delete
    4. eh, betul jugak kan? lalalalalalala... thanks kak elly!



      aku agak mesti besau giler kau tulis no. tu kan? hahaha

      Delete
    5. besau la utk aku yang rabun ni bleh la nampak

      Delete
    6. besau sangat sampai kan pilot yang lalu dengan kapal terbang pun boleh nampak.

      Delete
  2. den harap lagi 5 tahun den boleh buat "program duduk kampung" tu kat anak anak den...den & fiza nak merayau satu donia...wakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. bwk la depa skali
      aku pun nak buat program mcm tu
      tapi nak bwk anak2 skali

      Delete
  3. Bcuti kt kg mmg destinasi yg plg awesome ko..arhhh..tetiba nrs nk blik kg..:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila balik kg bila kita rasa rindu ye

      Delete
  4. Wah....coti dah abis yea...xpe xpe...kita tunggu
    CNY plak...yeyyy...tunggu cuti sem...yeyyy....walhal nk trun PD jerr pown....hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. janji cuti rietta
      untuk tenangkan minda

      Delete
  5. pasni sibuk pasal anak sekolah pula

    ReplyDelete

Post a Comment