Jakarta: Libur2 di malam hari

sambungan dari sini

lepas rehat2 kat apartment
makanya program hari ni adalah bersantai2 aje dahulu
so tempat yang satu ni mmg aku nak pi dah lama
memanjang aku pi abis tiket

kali ni harapnya tiket masih ada ye
makanya dengan segera kami pi ke Pacific Place
dan menuju ke area ni
hahahhaha beli tiket wayang cerita the hobbit
cite the hobbit ni duration dia 2 jam lebey
mmg aku saja nak tgk cite yang duration dia lama dengan tgk wayang kat sini
barulah berbaloi2 kan
amacam?
berbaloi tak tgk wayang cam ni
atas katil, siap bantal, selimut bagai
price?
murah je dari gold class kat garden tuh ok
Rp260,000 (RM70) utk satu katil yang bleh muat 2 org
so sorang dlm Rp130,000 (RM35)
mmg layan la tgk wayang cam ni
lagi layan bila sambil baring tgk wayang
kita makan french fries ngan nachos

bersama secawan latte
review:
cerita the hobbit ni best, tapi ada slow sket tengah2

kat luar mall ni la letaknya hard rock cafe jakarta
ramai gila org wei
cadangnya nak dinner kat situ tak jadi
makanya kitorang ke rock shop aje
aku kan pengumpul tegar HRC merchandise!
wajib la shopping kat rock shop
meh tgk apa ada dlm rock shop

bear ni aku ada 3 ketul
alyssa aira aryan dah beli sorang satu masa kat KK aritu
ok dah abis borong satu beg besar
as usual, tshirt, mug, magnet and shot glass
mana mau dinner
perut lapar
pakwe kata jom makan sup bontot 
kat borobodur hotel
terbaek katanya
jom try!

ini restaurant dlm borobodur hotel


free bread 
comelkan botol utk air suam
sup bontot
mmg sedap
adik aku order nasi goreng borobodur
aku dan pakwe order nasi goreng bontot
perghhhh mmg sedap ok!

minuman rasmi aku kat sana
adalah alpukat juice 
review:  semua makanan adalah pada tahap terbaek di tekak aku, tapi harga adalah sedikit mahal memandangkan lokasi restaurant adalah di dalam hotel

dah kenyang jom tawaf hotel sket 
aku suka tgk deco



ok dah abis tawaf
balik apartment lagi best
dah kenyang bleh tido!





Comments

  1. siap ada selimut!!
    kalau aku..
    pasti krohhhh...

    ReplyDelete
  2. Bunyi buntut tu macam lucah pulak ye padahal sup ekor aje ye:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye kak. Byk lg istilah lucah. Kalau disini bontot tu jd pantat hihihi

      Delete
  3. Kak, kau rembat tak koleksi HRC tu?


    p.s. Walaupun den org kampung, den dah tahu dah opo ko bondo eh HRC itu. Terima kasih akak, bori pondidikan pado den. Hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rembat la. Nampak paper bag hrc tu hihihi

      Delete
  4. Best nya tgk wayang atas katil. Silap2 bley buat wayang sendiri...kahkahkah...

    ReplyDelete
  5. Bestnye tgk wayang mcm tu...selesa sesangat, macam kt umah...biasa kt sni, sekadar kapel seat jer la...

    ReplyDelete

Post a Comment