ready and go!

2014?
dengan yakin aku sangat bersedia utk menempuhi tahun baru 2014
azam?
alhamdulillah beberapa azam utk tahun lepas dpt dicapai walau ada beberapa darinya menemui jalan kegagalan
insyaAllah, beberapa azam yang gagal akan disambung dan cuba direalisasikan dlm tahun 2014
dan ada juga yang aku akan akhirkan noktahnya menjelang tahun 2014

azam baru 2014?
ntah la
tak fikir satu apa pun azam baru
cuma aku harapkan yang lebih baik utk tahun 2014 dari segala segi, kesihatan, kekuatan, keberkatan, rahmat, rezeki, kebahagiaan, kemakmuran, zahir, batin, baik utk diri aku sendiri, suami, anak2, mak ayah, adik bradik, saudara mara khasnya dan juga seluruh saudara aku amnya

semoga perhitungan yang bakal dibuat dipermulaan tahun 2014 bakal membuahkan hasil
insya Allah, amin!
doakan aku ye, sepertimana aku selalu mendoakan kalian semua!
jika panjang umur kita semua akan berada di tahun baru 2014, insya Allah!

cerita pasal tahun baru
mesti la wajib ada kalender baru 2014 kan

korang ada tak kalender?

ni kalender pertama
bukan aku dpt
aku beli kat sushi king
sebab tetiap bulan ada kupon akakakkakakaka
dan aku kira dengan pembelian tak sampai 10 hengget, kupon tu bernilai lebih dari itu
so bleh dikira pembelian yang menguntungkan
 2 kalender percuma aku dpt
masa pi amik keta kat audi bukit bintang

 ni pun kalender percuma dari agen insurans aku
AIA
 bukan itu aje
agen insurans aku bagi diari dan note book lagi ekekekekekke
bagus agen insurans aku nih
mau tak bagus kan servis, bila gila byk polisi amik ngan dia
tapi  kalender fesyen camner pun
tetap yang ni gak best
kalender kuda!
so korang apa cerita?

Comments

  1. banyaknyer kalender sis! apapun semoga tahun baru lebih membawa keberkatan buat kita ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah utk akak, semoga tahun ini lebih cemerlang

      Delete
  2. Akak suka laa perkhabaran awak pasal kalender sushi king tu. Macam best jer...

    Ohh, Happy New Year, Elly.

    ReplyDelete
  3. memang pilihan kelander kuda yg jadi kegemeran...senang nak tahu cuti..hehehe..selamat tahun baru kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama ngan ema gak, kalender kuda gak best
      selamat tahun baru gak ema

      Delete
  4. Yeah betul! Kalendar kuda jugak yang aku gantung kat tepi meja ni.

    Wei kak, buku diari merah tu menangkap mata aku la kak. Nak!


    Semalam dapat kalendar tegak dari bank. Tahun ni lain sket, depa serta kan sekali post-it notes. Banyak. Kecil dan besar. Aku ambil yang itu aje. Kalendar nya aku masuk almari. Lagi 2 bulan bakal aku humban ke tong. Hahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa kalender kuda gak ye
      buku diari merah tu?
      tak leh
      sebab aku sayang
      dari ko humban ke tong, baik ko bagi org len, kan dpt pahala

      Delete
  5. aku banyak gak dpt calendar meja dari kontraktor2....tapi kalender kuda gak aku nak hahaahah senang nak refer cuti2 nieh...lagi clear bijik mate aku tgk sebenarnye....

    hepi new year beb...moga tahun 2014 membawa 1001 keberkatan pada kite semua....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni lagi sorang, kalender kuda gak
      heheheheh semoga tahun 2014 memberi sinar utk kita

      Delete
  6. ada tiga buku merah tu..
    t.a.t.a satu..
    aku satu..
    kau satu..

    selamat tahun baru elly!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha sorang pun tak dpt wkakakakkaka
      assistant aku amik satu
      engineer aku amik satu
      aku tinggal satu heheheheheheh

      Delete
    2. jgn nak yayyy sangat ye tata hahahhaha

      Delete

Post a Comment