WW - 04/12/2013


Comments

  1. Masa Darjah 1 je tau..! Hahaha. Tomey.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaha tomey, aku kemas rak buku anak aku, jumpa lak nota cinta ni

      Delete
  2. pacah kaca pecah gelas
    dah baca ..balas!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pecah kaca pecah sampan
      dah baca harap simpan

      Delete
  3. Uis...surat mnta clash ke apa?hehehe....

    ReplyDelete
  4. Kepada puteri.

    Kita perasan yang awak suka kat kita masa darjah 1 dulu. awak selalu pandang-pandang kita. awak selalu tercari-cari kita. betul tak?

    kawan-kawan pun ejek awak dengan kita. kita tahu.

    tapi sekarang kenapa awak tak suka kita lagi? kita tak hensem ke?

    kita yang sedih,
    Irfan Firdaus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahahhaa tetiba ko lak jadi irfan firdaus

      Delete
  5. Kena balas ke? Kalau balas : 'Ok' jer, boleh? Hehehehhe

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. hahahhaah alah, ko pun sama kan dulu2 ada nota cinta

      Delete

Post a Comment