any comment?

Comments

  1. Smart kid.. Dilema ibu-bapa kat Malaysia dan kawasan2 sewaktu dgnnya. Never mind, sweetheart, suh mama letak CCTV kat rmh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa nak buat kan!
      Allah lebih mengetahui, doa semoga dijauhkan dari benda2 tak baik

      Delete
  2. alaa...asal plak PC nie xleh load gambar...huhuhuh...

    ReplyDelete
  3. Because my purse and jewellery could not know how to defend themselves. You my child, on the other hand, I believe strongly, that you know how to stand for yourself.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup!
      tapi
      ko rasa kalau anak sekecil aryan tu
      mampu ke?

      Delete
  4. Agree with Tata. I rest my case.

    ReplyDelete
  5. hahaha..
    selagi mampu, den & wife mmg tak akan ambil maid

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dah stop dari amik maid, kecuali maid yang pernah kerja ngan aku ni nak mai, aku amik tanpa ragu!

      Delete
  6. Replies
    1. anak aku tak akan tanya soklan seperti di atas
      sebab?
      sebab aku buat apa yang ditanya
      aku tinggalkan benda2 itu bersama maid aku tanpa ragu, dengan penuh redha dan tawakal, semoga Allah beri perlindungan pada aku dan anak2

      Delete

Post a Comment