Congratulations MY bff, AMY!

dia kawan baik saya sejak zaman blaja kat ITM Melaka
dia coursemate dan classmate aku
tapi kami tak pernah tinggal sama
tapi kami sentiasa bersama

dia banyak tolong aku
aku pun sebaliknya
org berbudi kita berbahasa kekdahnya

rasanya aku pernah cite pasal dia kt blog aku ni
dia kawin beberapa bulan awal je dari aku
dia nikah gantung
parents dia tak bagi dia tinggal bersama ngan suami dia walau dah nikah
katanya suruh tunggu lepas settle majlis
nikah february, majlis august hahahahha
gila lama nak tahan gelora wakakkakaka
aku plak stay ngan dia kat umah parents dia, kat area seksyen 7 shah alam
parents dia masa tu dah balik kelantan
mmg kami berdua aje kat umah tu
so, aku ni la cover line bila suami dia mai
bila mak ayah dia call tanya, ada tak suami dia dtg....aku kena jawab tak
cover line kan!

hahaha
as time goes by
aku dah dikurniakan 2 org puteri dan 1 org putera
dia masih lagi belum dikurniakan zuriat

as a friend byk yang kami kongsi
dia pun tak putus asa
parents dia sgt supportive
akhirnya dia berjaya selepas percubaan kedua IVF
alhamdulillah, aku syukur dan sangat gembira utk dia

22/2/14, doktor advise dia utk kaedah ceaserian
kalau bleh dia nak normal
tapi apakan daya

masa 22/2/14 tu, hari ke 3 aku check in dan aku akan check out dari pangkor island beach resort (nanti aku share cite ye)
mmg dh bgtau pakwe aku nak terus visit amy, sebab dia ceaser pagi
aku dah siap2 beli headband bunga2, setokin bunga2 dari tema yang sama dan juga patung warna pink dari butik favourite dia ...LOVELY LACE
lupa plak aku nak snap gambar apa yang aku beli
tapi dlm kepala otak aku, semoga betul yang kuar baby girl
kalau baby boy, hadiah tu tak bleh bagi sama skali
wakkakakakakakkaka

akhirnya, menghampiri maghrib aku ngan pakwe sampai di tropicana medical centre kota damansara
naik ke tingkat 6
cari punya cari bilik dia dari jauh aku dah nampak nih
confirm ni bilik minah riben2 bunga2 nih
betul tekaan aku
tgk pintu tuh hahahahhaha

masuk2 je ada hiasan atas kepala katil dia
dah agak dah minah ni
dia mmg fesyen cam ni
lets snap pic
actually betul2 ramai sedara mara amy masa tu
mak ayah dia dan kawan2
ha ni tok wan amy
aku pangil dia tok we yah
dah cam nenek aku gak
tgk hiasan dinding blakang tok we yah tu
ahhahahaha kawan aku si amy ni mmg tak pernah berubah
bab2 ni dia mmg suka 
kasi close up
baby comel ni nama aishah
esok aqiqah baby aishah sempena hari ke 7 kelahiran aishah
sweetnya invitation card aishah
nampak hair band flower kat kepala tu
aku yang bagi
comel kan, senada dengan stokin tau
lupa plak nak snap pic 
kalau tak leh la gua tayang kat sini

tak sabar nak jumpa baby aishah esok
smalam pi umah dia bwk mak ayah aku
tapi baby aishah admitted plak sebab jaundice
hopefully hari ni bleh discharge

selamat berhujung minggu kengkawan
have some fun!

***
ketika entry ni siap ditaip, aku berada kat sekolah agama alyssa lagi
uwaaaaaaaaaaa baru abis siapkan final akaun utk AGM esok
tapi jauh disudut hati, aku bersyukur, akaun selesai dengan berhemah!

so
xoxo
publish!

Comments

  1. Kak, seksi posing mak tu kak. Hehehe.

    ReplyDelete
  2. Kak, bukan masa tu kau tengah demam? Dah baik dah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. demam
      ni pun blom baik
      tapi kerana bff
      aku mai gak
      sharing her happiness

      Delete
  3. cheh...

    xoxo
    publish..

    kekonon lisa surihani lew tewwww....

    [ kau nengok tak cerita tu..? Istanbul Aku Datang tu ? ]

    ReplyDelete
    Replies
    1. feeling2 la, potong stim betul
      tengok la...berulang2 kali aku tgk
      cute kan lisa!
      suka sgt!

      Delete
    2. tang naik motor keliling Istanbul tu aku suka sangat
      cantik!!

      Delete
    3. haaaa aku pun suka
      cool gila time tuh hahahhaha

      Delete
  4. Replies
    1. one of my bff sebab ramai sangat bff hehehehhee

      Delete
  5. Berkat usaha dan doa akhirnya dpt juga zuriat ye..
    Tahniah buat bff elly..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. hehehe kesian akak kena cover line. takpe.. benda baik ekekekke

    ReplyDelete
    Replies
    1. kawan sporting kan, gitu la hehehehhehe

      Delete
  7. Suka tgk deko dia...bestnye spital tu...bleh deko deko....neway...tahniah buat kawan elly, AMY....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hospital private bleh aje rietta
      tq rietta

      Delete

Post a Comment