pray for MH370

doa aku dan kamu2 semua, 
semoga dipermudahkan proses pencarian


aku pernah  la guna few airlines 
antaranya Mas, Airasia dan Lion Air
kalau korang tanya personal experience aku
MAS tetap di hati
dari segi layanan dan service

dan aku rasa pakwe yang dah merata ke serata pelusuk dunia 
pun berpendapat begitu
tak ingat la senarai airlines dia dah naik, terlalu banyak aku kira!
tapi sejak aku bersama dia, 
sejak aku uruskan flight ticket utk dia
MAS, Air Asia, Malindo, Lion, Tiger, Emirates, KLM adalah airlines biasa yang aku beli
MAS tetap di hati kami!

begitu juga utk Alyssa, Aira dan Aryan!
doa aku seiring dengan mereka2 yang lain, dari seluruh pelusuk dunia
semoga kita semua dalam peliharaanNya
amin!


Comments

  1. semoga dipermudahkan segala urusan "search and rescue" tersebut.

    ReplyDelete
  2. Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  3. Ameeen.. I share the same preference..

    ReplyDelete
  4. Moga masih ada brita baek utk kita...sgt terasa dgn kjadian ni...xterjangkau fikiran ini bila trus hlg...bgai lenyap secara tiba tiba dialam fantasi...

    ReplyDelete
  5. Mudah-mudahan akan dijumpai dlm masa terdekat ini...doa dan terus berdoa

    ReplyDelete

Post a Comment