Kota Kinabalu Sabah - Part 11

smalam sampai hotel dlm jam 3 petang lepas balik dari pulau sapi
siap2 suh driver carikan tukang urut dtg bilik hotel

tak sampai 10 minit masuk bilik hotel
dtg tukang urut 2 org
alyssa dan aira urut dulu
baru aku dan pakwe
aryan tak nak, geli katanya

charge mahal sket la
sebab request derang mai bilik kan
4 org derang charge RM300.00
lega badan lepas berurut

petang2 sket aku selinap keluar dari bilik
aku jalan2 di area pasar filipina sensorang
pakwe jaga budak2
eleh, sebenarnya dia malas nak jaga
nanti apa ada kat pasar filipina aku share di entry lain ye

sambung cite
malam tu kami ada aktiviti
driver suh tunggu kat lobi hotel jam 7 malam
ke sini

restoran ni terapung la kan kekdahnya
ramai tau
 
jom tengok makhluk apa ada di restoran ni













ni makanan yang disediakan utk kami
so dtg makan aje
sebab semuanya dah masuk dlm package
 


telo ni kami order
sebab anak2 nak makan telur plak


 
sotong goreng tepung ni aku order
tak nyesal order
sebab sedap betul
sambil makan
sambil layan persembahan kebudayaan
seronok gak
nak join pun ada gak slot dia





kesimpulannya sambil makan sambil tengok persembahan
persembahan best
aku mmg suka benda2 gini
makan pun sedap
ingat nak order lobster, tapi bila tgk makanan yang ada dlm package pun dah cukup banyak
kang order2 lagi, sapa plak nak makan kan!

so nak mai sini kena awal
full house melepasi jam 8.30 malam
perut dah kenyang, hati pun senang
lepas makan, balik bilik rehat dan tido
esok ada lagi aktiviti menanti 


Comments

  1. Aku baru nak tanya kau makan tak eel tu? Hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa kat sini aku tak makan
      tapi kalau ko masak eel, aku makan aje
      kalau ke sushi king, aku makan
      sedap!

      Delete
  2. Alaaa nape tak order belut tu. sedap tauuuuuuuuu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab yang makan akak sorang je zila
      lagipun makanan yang dihidangkan pun dah cukup banyak
      kang membazir plak

      Delete
  3. Naik tak atas pentas tu untuk join menari...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak naik kak, handbag banyak, kang semua mengikut, huru hara plak

      Delete
  4. Plan nak bwk jgk bdk2 ni bercuti ke sabah 1 sweet day.

    ReplyDelete
  5. ada yang tak pernah tgk pun hasil laut tu...

    ReplyDelete
  6. apesallah ada tiang besar kat tengah2 penari tu!!??
    ko malas nak bangunnnn!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment