lego lego in the house

tah camner aku leh terjebak jual lego
asalnya jualan amal aje utk bantu sekolah kutip dana
penyudahnya org ding dong umah aku cari lego
hahahhahaha
pada sapa yang berminat, boleh la PM aku dlm pelbagai cara
call whatsapp SMS 0122735830
email:  ellynadyra@yahoo.com, elly@sigmasetia.com
fb:  elly nadyra

yang aku leh jamin
harga murah dari yang ditawarkan kat groupon
ini harga kat groupon

nampak tak kotak starwars ni
dia ada 6 character, so akan ada 6 box
spongebob ni plak ada 8 character
so ada 8 box nanti
bila dah pasang akan jadi gini



yang ni superhero dengan keretanya



































kalau minat bgtau la ye



Comments

  1. anak2 aku tgh pulun collect yg character super hero tu. hari2 paw mama dan abah utk pi kedai beli sekor demi sekor. friends tu comey ek...tapi aku xde anak pompuan huhuhu

    ReplyDelete
  2. berdesup la whatsapp kau karang kak. kena cari help ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala business kecil2an
      tak la berdesup sangat
      santai2 aja

      Delete
  3. come-come belako. yg pink tu terserlah keayuan

    ReplyDelete
  4. Kak, set LOTR tu berapa RM? PM den kat FB ya

    ReplyDelete
  5. lawanya .
    teringinlah pulak bila nengoknya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau teringin bleh aje order
      aku sedia mengcourierkannya

      Delete

Post a Comment