pokok keledek

sapa kata pokok keledek tak de bunga
cantik ok!

Comments

  1. Replies
    1. ahah kat umah aku....aku yang tanam...ini 2nd trip aku tanam muahahahhaha tak caya la tu kan
      see the hand la mak buyong
      wei ko tak meletop lagi ke nih?

      Delete
  2. Cantik bunga keledek tu... selalu tau daun dia jerk bunga keledek tu xpenah plak tgk..uhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik kan
      pagi tadi nak pi kije, tengok bunga dia ada
      cepat2 snap sebab jakun wakkakakakka

      Delete
  3. Kak, ini bukan keledek yang kau wasap kan itu hari kan?

    ReplyDelete
  4. semenjak dari petani moden ni....
    bila nak setory pasal tribunal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wakakkakak ko tgk style entry aku pun ...
      ko dah leh agak
      bz ke tak kawan ko nih

      Delete
  5. haaa? ni bunga pokok keledek??? aiyark.. tak pernah nampak.. ni baru tau hahaha

    ReplyDelete
  6. Eleh.. kakak ni kan org kampung memang tahulah elly.. Agaknya elly baru tahu ye:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahah kak, baru nak nanam keledek pun heheheh selalu beli keledek kat kedai je

      Delete
  7. tanam bebnyak nnti nekcik oder seguni nak buat kuih tayar ye elly

    ReplyDelete
  8. Bunga keledek?cantiknya..tapi klu rietta tgk bunga aje...dqh mcm bunga seri pagi ataw bunga kangkong...

    ReplyDelete
  9. Cantik. Bukan ko. Bunga tu. Haha... Aku jarang dpt blogwalk weh... Bz manjang. Ngeee..

    ReplyDelete

Post a Comment