WW - 30/04/2014

hari ni last day utk mereka yang pendapatan dari penggajian
utk submit borang BE
dan juga buat bayaran cukai
aku?
dah selamat submit smalam
submit skali pakwe dan arwah pak mertua punya borang
apa pelepasan aku claim?
pelepasan diri aku, anak2 yang 3 org tuh, perubatan ibu bapa, pembelian buku/majalah, kwsp, insurans nyawa, insurans perubatan, dan juga zakat
tolak campur darab bahagi
masih ada baki yang perlu dibayar ke LHDN
sentap ok!
sebab dah bertahun2 aku tak pernah bayar tax
memanjang baki kredit je
redha ajelah bayaran yg dibuat itu utk pembangunan negara
insyaAllah!
so pada yang belom submit masih ada beberapa jam lagi utk korang submit
mudah aje
kerana
segalanya dihujung jari!

eh eh
baru pasan
WW
tapi bebel banyak
waakkakakkakakaka

Comments

  1. bab refund ni mmg saya awal... bulan 3 dah settle kan benda ni....

    ReplyDelete
  2. WW berperkataan nama dia... Pon boleh...

    ReplyDelete
  3. Akak dah bertahun tahun dan tahun dan tahuuun..hunn.huuunnn tak ada lebihan. memanjangnyaaa kena bayar balik. Tapi tahun ni dapat. Tiga ploh hengget! Hahahahahha

    ReplyDelete
  4. tak pernah isi borang LHDN pun...

    ReplyDelete
  5. Husben aku tak buat pn e-filling. Lupa password katanya. Adeh...

    ReplyDelete

Post a Comment