Indonesia: Jakarta Bandung - Part 8

secara rasminya teka teki teka tekuk telah diTUTUP
sebab aku dah ada pemenangnya
akan aku update jawapan dan sapa pemenangnya

sementara itu meh sambung entry ke kota bandung
tertinggal lak entry pi sini masa ke kota bandung
paris van java
apa ni?
shopping mall la
best
open concept
ala2 bangi gateway
tapi lagi best


mcm mall yang biasa
nak share pe yang pelik dan di luar kebiasaan aku aje

kuih muih



tertarik ngan benda alah ni
kami beli 1

cara makan
tolak dari bawah
sedap
kenyal2 lembut
rasa gula melaka

dan beli kuih lapis ni
sedap
dinner kami pilih restoran jepun
hahahha bosan ar makan nasi je

amik bento la
dan ni
ala2 potato salad
ni aje yang aku tertinggal pun
kihkihkih
pasni semua entry adalah di jakarta
tak banyak mana pun
adalah dlm 5 atau entry lagi
bluwekkkkkkkkkkkk

Comments

  1. Suka larr kueh tu...mcm dodol erk?mcm daun plas pembalutnye....tapi terorksn dorg, gulung cm gtu..klu rietta yg gulung....kompom xleh tolak, kna koyak trus...hehehe...

    ReplyDelete
  2. kuih bersalut bijan tu banyak aku jumpa kat sana..


    kenapa panggil paris van Java ek?
    [ aku malas gugel ]

    ReplyDelete
  3. Takper, akak sanggup tunggu. Excited lagi.

    ReplyDelete
  4. kelassss sgt kooo...pi jakarta makan makanan jepun ekkeekekek...herga die mcm mane beb...murah gak tak .....

    cis! nape aku telepas teka teki tu....internet opis aku bengong...arini baru cun nak bw bagai.....tense mak dik non oiiii!!

    ReplyDelete

Post a Comment