Indonesia: Jakarta - Part 3

hari ke2
bangun dengan semangat nak berjalan
kita ke bandung!

travel dengan keta
driver yang drive, kitorang siap tido
nampak ni budak paling kuat tido

perjalanan = 4 jam dengan sedikit jem sana sini
train ada... perjalanan 2 jam
next time naik train!
jom tengok apa ada disepanjang perjalanan
oh lupa
aku pi naik keta
so ikut hway
so dia pun ada ala2 r n r kat sini
sangat besar r n r dia
dan sangat selesa
ada starbucks lagi tau
dunkin donut pun ada
 rokok


 itu rel keretapi ye




 dari tido duduk tadi
dia dah baring plak
 batang pokok tu
this is so creative





 pemandangan jual beli yang biasa
 HSE mmg hampeh tau derang nih





 kelinci = arnab
ketan = kelapa


 arnab jual tepi jalan je camni
cool

 keta kuda?
biasa kat sana
 meh tambah vocab









 jem

kenapa jem?
kemana kami nak pi?
sambung next entry la
bluwekkkkkkkkkkkkkk



Comments

  1. kau buat aku tercabar nak naik keretapi di Indonesia laa...

    banyak kan Holland Bakery kat sana.. pernah try?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah 10 jam beb dlm train...mampu?
      Byk holland bakery...x try sbb memanjang kenyang!

      Delete
  2. Baca pun rasa macam letih kalau membayangkan perjalanannya Elly..

    ReplyDelete
  3. ohhh rindu bandung....soping mcm org kaya!!!

    aku rindu eskrim durian die yg sedap tuh wooooi....uwaa nak pi bandung!

    ReplyDelete

Post a Comment