Indonesia: Jakarta - Part 7

dari rumah mode
kami ke cihampelas
tempat shopping2
ala2 jalan TAR
kualiti tak la sangat
biasa2 je
tapi ada sesuatu aku nak cari kat sini
sebab kat sini dijual dengan harga yang murah

sekitar kawasan cihampelas
jual senapang selamba je tepi jalan
tapai
ingat entry sebelum ni
es jeruk
itulah limau yang digunakan utk es jeruk

mcm kuih kelapa bakar


aku ke cihampelas kerana ini
jaket kulit
kulit kambing
pakwe amik kaler itam
aku amik kaler dark brown
haaaaaaaa tak de plak pic dengan penuh gaya berjaket kulit kambing


abis semua benda dikejukan
jalan agak sesak
kedai2 kiri kanan jalan je







dpt air free masa tukar duit
cantik kan!




tapai








alat muzik utk menjelang baru
















dari check out hotel
ke rumah mode
cihampelas jalan bagai nak rak
mmg kaki rabak lagi skali
driver tanya mau ke mana lagi kak?
kami terus kata
mau ke spa
mau massage
kahkahkahkah

amik full body massage
siap scrub
manicure
pedicure

sedap gila donut ni ok
layan ngan kopi
sedapnya lepas massage full body
rasa segar semula
baru boleh mulakan perjalanan balik ke kota jakarta semula
cukuplah 2 malam di kota bandung
alamak
tertinggal lak nak share satu tempat lagi masa kat bandung
next entry la ye

Comments

  1. Jaket kulit woohooo..!! Suka3x..
    Jeans x beli?

    ReplyDelete
  2. ingat mase aku gi cihampelas nieh....driver kiteorg beriya2 eskot sbb katenye kat situ kawasan tak selamat...selalu ade kes copet2 nieh....tapi aku tak beli ape sgt dlm tu...beli baju couple jek ...

    ReplyDelete
  3. Bab spa tu akak memang berkenan...hehehe

    ReplyDelete
  4. santek jeket kulit Supermen tu!!!

    senapang betul?
    peluru ada?

    ReplyDelete

Post a Comment