our 13th anniversary

jauh gak perjalanan
hari ni genap tahun yang ke 13 kami bersama dlm ikatan perkahwinan
kalau tanya
mana2 couple pun akan kata
pahit manis jatuh bangun masam manis pahit maung masin kelat payau semua ada
cuma bagaimana nak menghadapi dan melayari perkahwinan itu sendiri

"happy anniversary to the man i love....moga kita dpt meraikan anniversary bersama2 di tahun2 mendatang, insya Allah panjang umur, murah rezeki, bahagia bersama"

so hari ni mcm biasa
aku ngan pakwe cuti
tapi sebenarnya tak de plan pun
lepas anto anak2, aku ngadap laptop bukak cimb clicks
kahkahkahkah bayar utang weiiiiiiii
tu yang amik masa gak update entry

lepas settle ni baru pikir mana nak celebrate
rasanya dekat2 aje
ingat nak pi mana2 short vacation, tapi rasa cam melampau lak sebab lusa aku nak cuti balik kg sampai weekend
next week dah family day opis plus aku menambah lagi cuti sempena cuti sekolah kahkahkahkah
kalau ada sesapa yang sudi buatkan kek ke nak blanje ke hari ni bleh gak aku pi
budget mcm ada org nak buat utk dia kahkahkah

hahhhhhh
sorang pun tak dpt jawab teka teki teka tekuk aku
camner ni
sempena anniversary ke 13 aku ngan pakwe
aku murah hati
tambah lagi 1 clue
baju tu aku pakai 15 tahun yang lalu
utk satu peristiwa
muahhahahahaha
haisshhhh takkan tak dpt jawab kan
kahkahkahkah
pada yang nak join teka teki teka tekuk
sila ke SINI

so ada masa lagi utk mencuba ye
jgn putus asa!

time for dating
chow!

Comments

  1. Happy Anniversary Elly....

    15 tahun laluuuuu....???? Erkk....susah betul nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg susah
      Sbb pakwe pun kata susah
      Let us see tomorrow samada nk bg jawapan objektif

      Delete
  2. happy anniversary kak!!!

    15 tahun lalu?? baju pakai masa dating ke kakk? hahaha susah laaaa

    ReplyDelete
  3. selamat ulangtahun perkahwinan kak.... moga kekal hingga ke syurga. In Shaa Allah.

    ReplyDelete
  4. Happy anniversary to both of you.

    ReplyDelete
  5. selamat ulang tahun perkahwinan...

    err 15 tahun lalu...jd btul larr baju tu dah lamer...asal nmpak macam baru jer...

    hmm...pkai masa fisrt date yea...hehehe....

    ReplyDelete
  6. Happy anvsry elly! Moga sentiasa di bawah lindunganNya insyaallah

    ReplyDelete
  7. haaa!!
    baju tu kau pakai ke kau bukak ? 13 tahun dulu ..?

    wahahhahaaa..
    lariiiikkkkk

    ReplyDelete

Post a Comment