Selamat Hari Guru 2014

guru pencetus kreativiti, penjana inovasi


hadiah tak seberapa utk cikgu anak2
actually aku nak DIY
tapi mama korang ni bz tahap tenuk overdue nak bersalin 
makanya smalam petang aku amik keputusan cari la apa2 yang sesuai utk cikgu2 derang

ni dari alyssa utk guru kelas sekolah agama dan guru kelas sekolah kebangsaan
aduhhh siap suh aku letak riben bagai


yang ni plak dari aira dan aryan utk cikgu derang kat tadika q dees

tak terbalas rasanya jasa dan pengorbanan setiap org  cikgu tu
semoga Allah yang memberi pembalasan yang setimpal utk cikgu2 aku

oit
aku pun cikgu tau
cikgu yang garang
sebab alyssa gossip ngan adik aku:
"cacu, mama tu garang kan....kalau mama ajar kakak matematik, garang tau mama ajar"
cacu jawab:
"mama bukan garang, mama tegas .... sebab dulu masa cacu kecik pun mama yang ajar cacu"
kahkahkah
garang rupanya aku ni!
bagi aku plak, aku ni mmg tegas orgnya
dan ada sedikit garang
tapi baik hati ye
anak askar....gitulah!
muahahhahahah salahkan ayah askar plak
kihkihkih

Comments

  1. Replies
    1. wowwww mcm kamus haiwan
      tq for the info

      Delete
    2. Lamernye...lebih setahun....sebab tu la kepupusan erk...

      Delete
  2. Cantik hadiah tu...makanan erk? Yummy....lapar plak jdnya...kreatif elly cr hadiah sweet gtu...tmbah plak riben...hehehe...

    ReplyDelete
  3. Siap ada reben lagi tu...
    Anak-anak rasa bahagia dpt beri hadiah pada cikgu
    Moga ilmu diberi lebih berkat kan Elly..

    ReplyDelete
  4. Aku ajar Budak Gundut, sampai dia nanges jadi nya. Hahaha.

    ReplyDelete

Post a Comment