Congratulations rietta...its on the way!

susulan teka teki teka tekuk baru2 ni
pada yang baca blog aku sure dah tau kan pemenangnya
congratulations again for rietta
so hadiah otw ye rietta, insya Allah sampai esok ke tangan rietta

kotak yang dibalut dengan kasih sayang
tadaaaaaaaaaaa
inilah yang ada dlm kotak
special tau packaging aku
inilah dia
special diterbangkan daripada langkawi

bersama FM juga spesel dari langkawi
kalau dah semuanya spesel dari langkawi
mestilah ada ni dalam package kan
hope u like it rietta!

Comments

  1. abihhhhhhh.... kitorang ni tgk je

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapa suh salah jawab wkakakakakakka
      bluwekkkkkkkkkkkk

      Delete
  2. Replies
    1. len kali teka bebetul ye
      nak peppero mai umah
      tak kose den nak courier ok!

      Delete
  3. Tahniah Rietta!!
    Kalau kakak bab teka-teki selalu aje tak mengena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama aje kak, saya pun kalau org len buat teka teki, memanjang salah jawab hahahhahaha

      Delete
  4. Alaaa.. lama tak blog walk.. dah terlepasssssssss

    ReplyDelete
  5. Wah byknye hadiah utk rietta....tima kasih banyak banyak elly....ai jumaat ptg dah smpai...tapi isnin bru rietta amek, sebab xmasuk ofis jumaat ptg tu....once again...tq sgt sgt...

    ReplyDelete
  6. yang sahnya bukan uncle...! huhuhu

    ReplyDelete

Post a Comment