selamat hari bapa

selamat hari bapa utk pak aji karsan yang aku sayang 
selamat hari bapa utk pak mertua yang aku kasihi alfatihah utk ayahanda, 
doa kami sentiasa mengiringi ayahanda 
dan tentunya yang paling spesel utk pakwe aku 
alyssa, aira dan aryan you should be proud of your papa 
and to all fathers out there....you are amazing!
Photo: selamat hari bapa utk pak aji karsan yang aku sayang,
selamat hari bapa utk pak mertua yang aku kasihi, 
alfatihah utk ayahanda, doa kami sentiasa mengiringi ayahanda
dan dah tentunya yang paling spesel utk NW Arselan
alyssa, aira & aryan you shoud be proud of ur papa!
and to all fathers out there, you are amazing!

ketika status dan gambar ni aku upload kat FB aku
aku rasa sangat sebak
mengalir air mata
aku call ayah aku sebelum aku up status dan gambar kat FB
sempat wish dia
dia tgh gotong royong bersihkan kubur katanya
tingat arwah pak mertua 
tak dpt call dia, sebab dia dah hampir 5 bulan tinggalkan kami
Alfatihah utk arwah pak mertua, abah sentiasa dlm ingatan!
and believe me or not
i'm crying again!

Comments

  1. Selamat hari bapa utk semua bapa...yg ada kita hargai, ygtelah tiada kita doakan....

    ReplyDelete
  2. i percaya u.
    dah, jangan nangis2 lagi, lap airmata dengan tuala good morning

    ReplyDelete
  3. *hugs*

    ayah aku dah tak ada..dah 3 tahun dah..
    * nangis*

    ReplyDelete

Post a Comment