Langkawi - Part 8

time for check out
best betul dpt late check out jam 5 petang

naik buggy ajelah
tak larat nak jalan
meh check out

sementara papa check out
jom kita berposing dan bergambar bagai nak pengsan
pedulikan anak yang ke sana sini
posing tetap posing

cantik kan kawasan resort ni




lawak la muka ko aira


keta sewa kami sepanjang di langkawi
ok semua pun dah siap
jom kita bergerak ke next hotel!




Comments

  1. Semalam akak macam nampak awak kat Melaka. Macamlah kita pernah jumpa kan..hihihihihi

    ReplyDelete
  2. kak, smalam saya kat umah tau
    huhuhu
    org lain tu kak

    ReplyDelete
  3. cantiknya tempat..yang bulat besar tu pembesar suara ke.

    ReplyDelete
  4. ko macam nenek tua tak de gigi lah aira!

    ReplyDelete
  5. cantiknya deko dia...aik lewatnye check out....

    ReplyDelete
    Replies
    1. free late check out kekdahnya
      rezekiiiiiii

      Delete

Post a Comment