WW - 9/7/2014












kredit utk alyssa
lokasi:  four season resort, langkawi

Comments

  1. Wahhhh..macam model gitu..hihi
    apa2pun tahniah gambar2 yang cantik dari alyssa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana de kak, ni model keras dah
      tq kak

      Delete
  2. wow posing sakan kooooo...... kemain hah..mcm2 pose bagi...

    tapi pic no 5 tu lawak....kemain siap ade penonton setia hah hahaahahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha bosan plak nunggu org len bila nak check out, tu yang posing sakan
      aku pun suka pic no 5 tu
      dulikkan anak ko
      tetap aje berposing kekdahnya

      Delete
  3. pinjam topi!

    kau tau??!
    menatang-menatang semalam bertaburan atas katil aku malam tadi!
    sib baik dia bukak 4 kota je!!
    terpaksa tidur dengan Optimus Prima malam tadi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku suka pakai topi cam ni skang
      so tak panas
      dan tak la brapa rentung
      aku sidai kain kat umah pun pakai topi gojes ok!

      hahahha adat la main lego
      tido, baring, pijak dan kadang2 termakan pun ada wakkakakakak
      hati2 anak2 tertelan ye

      Delete
  4. Dah jadi model pulak dia:)
    Ada buat photobook tak elly? banyak gambar ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. model kayu aje kak
      keras semacam
      hehehehehe

      Delete
  5. model baju atau model topi ni? hehehe

    ReplyDelete
  6. Mak aiiiiii.....cantiknya.. Alyssa dah boleh jadi photographer lah...cantik betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak
      kena bimbing bleh la dia amik gambar cantik sket

      Delete

Post a Comment