al fatihah




















alfatihah utk semua mangsa
aku tak kenal sorang pun mangsa dlm tragedi ni
tapi bila melihat semua ini
tiba2 air mata mengalir tanpa henti
semoga keluarga2 mangsa dikurniakan kesabaran dan ketabahan dlm menghadapi apa yang berlaku
kalau aku yang berada di tempat mereka 
tak taulah camner agaknya

hari jumaat tu aku terkejar2 utk byk benda
jadi aku tgk guna note 3 aku je
sampailah dipenghujungnya aku sampai umah, aku sambung tgk kat TV lak
tiba2 dengar bunyi helikopter kuat sangat
terkejar2 aku berlari kuar
nak tengok
helikopter yang membawa jenazah pulang ke kampung halaman
melalui ruang udara umah aku
semoga dipermudahkan perjalanan mereka2

semoga jenazah yang masih lagi belum dibawa pulang dipermudahkan prosesnya
dipermudahkan segalanya bagi mangsa dan juga keluarga mangsa
alfatihah

Comments

  1. Al-Fatihah...
    Moga mereka ditempatkan di kalangan org yg beriman..amin..

    ReplyDelete
  2. sempat ko snap beb....

    moga sekarang roh jenazah aman di tempat persemadian mereka....

    jumaat tu aku tgk kat opis gak...sedey sebb ariel tv takde kat opis...jenuh tgk tv bersemut2 heheehehehe

    ReplyDelete
  3. aku kenal 2 orang..
    dari kecik..

    sedih..

    ReplyDelete
  4. aku pun tak kenal sesapa. tp satu family meniggal tu mmg terasa la jgk. kalau terjadi kat aku pun, biar la semua ahli keluarga kecik aku ni ikut sm aku pergi. tak nak la anak2 ni jdk beban pd org lain kan?!

    ReplyDelete
  5. Al Fatihah...mmg sedey, walau xde yg rlated...

    ReplyDelete

Post a Comment