happy bday debab

hari ni 5/8/14
bday adik ke 2 aku yang ke 35 tahun
semoga panjang umur, murah rezeki, diberkati dan dirahmati selalu

lama tak jumpa ko
along harap ko sentiasa sihat dan sentiasa dibawah lindunganNya
walau di mana ko berada
ketahuilah
air yang dicincang takkan putus

happy bday!
aku nak call ko
tapi ko kan selalu tukar nombor
nombor yang aku ada semua ntah milik sapa dah skang
yang pasti bukan milik ko
rasa nak sekel2 je kepala ko yang suka sangat tukar nombor

oklah
nanti aku skodeng ada tak gambar aku berdua ngan ko
kalau ada aku tepek ye
wakakakkakaka



Comments

  1. Sama date dengan sepupu. Birthday mak saya semalam.

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday debab...

    Ps...xpe, kad dua thun lpas dgn thun lpas masih ada dlm smpanan rietta...

    Pss...Selamat Hari Raya buat elly dan family...

    ReplyDelete

Post a Comment