Aidilfitri 1435H, ziarah abah

selepas 2 malam tido kt yong peng
pagi tu pakwe ajak pi muar
melawat kubur arwah abah

cuaca cantik sangat
awan cantik
mcm lukisan
assalammualaikum ya ahli2 kubur2
semoga kamu ditempatkan bersama2 mereka2 yang beriman
kubur arwah abah
ya Allah, rahmatilah abah sepertimana mereka2 yang engkau rahmati 

kami sampai menghampiri waktu solat jumaat
sementara pakwe solat jumaat, aku bawak anak2 pi minum ngan makan ice cream
unik plak ice cream alyssa tu
dari kubur
pi ziarah sahabat kebun aku
si atuk badai
main futsal punya pasal, abis kaki bersimen bagai

lupa lak nama kampung dia
otw ke rumah dia
awan super duper cantik




lepas visit atuk
kami menghala ke felda cempelak barat 
di daerah segamat
pi raya umah mak long aku
awan tetap cantik



dari segamat
kita ke kluang
balik umah mak aku
entry ni tak de gambar raya ye
gambar awan aje
kahkahkah


Comments

  1. Alaaa...penat scroll down. Ingatkan ada gambar raya...hehehehe

    ReplyDelete
  2. Cantik awan tu....
    Haah mmg mcm lukisan picta yg kt atas tu...
    Esem matcool erk?mcm sedap jerr jelly luar tu...
    Segamat?rindu segamat....rindunya...

    ReplyDelete
  3. Ps...lpa ak...haah rietta tanam sendiri bunga tu...

    ReplyDelete
  4. alamat ayah aku No 8787
    tepi jalan kecik tu..

    ReplyDelete

Post a Comment