Kemaman, Terengganu - Part 2

usai melawat pok mat di hospital kemaman
apa lagi
misi menatang laut celup tepung la kan
tempat biasa aku pi pun ni
kuala kemaman
cuaca  cantik betul
tapi....
ada handphone cap ayam jek!
jadilah dari tak de kan








budak ni kalau ke pantai mmg kaki main pasir
main la aryan weiiii
dia suh tangkap gambar dia banyak2
nak tunjuk kat alyssa
kasi jeles






kalaulah bawak camera
awan cantik
cuaca cantik
persekitaran juga cantik


makanan kegemaran aku kalau ke kemaman


menjelang maghrib kami balik apartment dan berehat
esok pagi
kami memulakan misi ziarah kami
ke umah anak2 pok mat
aku kenal semua anak2 pok mat
dan pernah pi umah derang sebelum ni
pemandangan kampung tak pernah menghampakan


baju oren berbasikal tu anak buah aku
amir nama dia
tu umah amir
mak amir bekas adik ipar aku
bercerai itu adalah qada dan qadar
silaturahim tetap erat
lepas ziarah bekas adik ipar aku
kami pun sambung perjalanan keeeee............

layankan dulu la self"us" kami anak branak










Comments

  1. Oh.. Best nye makanan menatam lawot itiew....!
    Elly, jeles aku tau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaaa ko selalu balik ganu
      jgn la jeles

      Delete
  2. Laut di Terengganu memang sangat cantik. Akak tak faham kenapa, tapi kalau masuk Kelantan atau Pahang, ada perbezaan tau kecantikan air laut tu. That's why I love Terengganu so much. Elly, pagi takder breakfast2 nasi dagang ke? Hehehehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. akakkkkkk
      tunggu next entry,
      ada few entry lagi ekekekekkeek sabaq na!

      Delete
  3. bagus....kak ton rasa tacing sampai mengalirkan air idung

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak ton, baca tak entry sebelum ni
      mesti ayaq tinga mengalir sama

      Delete
  4. bulan depan ema ke terengganu..tapi entah sempat entah taklah nak merasa ikan goreng tepung ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa
      mesti sempatkan tau
      jauh travel
      so mesti kena dpt makan

      Delete
  5. nama pantai ni pantau kuala kemaman? serious cantikkkkk sgt view kat sini. sejukkk mata memandang. ni baru guna hp cap ayam. kalau hp cap gajah mesti lagi cun! aku baru sekali smpi tganu. tu pun pi kenduri kawen je. suasana kg tu pun sgt memukau mata kan elly.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pantai wajib aku pi kalau ke sana wei
      mmg cantik view
      sambil makan menatang celup tepung
      sambil dihembus bayu pantai
      perghhhhhhh
      suasana kampung mana pernah tak memukau weiiiii

      Delete
  6. pantau plak aku taip hahahaha.... pantai ok hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha typo ye
      mesti jari dah gemuk kan
      wakkakakakkaa

      Delete

Post a Comment