kinabalu ... pakcik aku yang dtg!

nak daki gunung kinabalu aku tak mampu 
sangat2 teringin 
tapi kalau ada geng insyaAllah 
kederat aku kuat lagi
ada ke yang nak ajak aku pi daki?

ni pakcik aku
baru2 ni dia pi daki
dia share few pics
nak share gak kt sini
subhanAllah 
alam ciptaanNya









ramai kan org
pakcik aku ni geologist
elok la tgk batu2an sepanjang pendakian sampai ke puncak





tq cik for sharing the pics!


Comments

  1. Awesome. Akak tak pernah tahu duit singgit tu gambar puncak gunung kinabalu

    ReplyDelete
  2. subhanallah....cantik2 semua gambar elly....aku tgk pun dari bawah dah dok wow2 cantik..ini kan plak yg dpt naik sampai atas....

    aku suke pic duit tu elly...simbolik n kreatif gileeee....serius lawoooo....

    ReplyDelete
  3. anak sedara pakcik tu tak ikut daki ke pakcik

    ReplyDelete

Post a Comment