WW - 08/10/2014
































Comments

  1. Manalah burung nak lari kalau ada yg bagi dia makan free. Burung pun dah malas terbang dah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg diberi makan kak
      sebab tu agak jinak
      tapi jgn dekat sangat
      kang disambar lak kita

      Delete
  2. Kat Pangkor ke kat ner ni weh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, esok share the journey to pangkor

      Delete
    2. Patut ler byk menatam tu.. Ngeee...
      Itu hari kat hotel tempat aku duduk, siap lepak2 dgn manusia sekeliling lg..

      Delete
    3. Tak silap aku Pan Pac, lama dah lupa.. Ngee.. Tapi hotel style dalam taman gitu. Keluar bilik nampak merak jalan2..

      Delete
    4. haaaa tgh fikir celah mana pan pac

      Delete
    5. Yg ko pegi tu ler dulu namanya Pan Pacific.. Ngeee...

      Delete
  3. pelik aku..
    kat Pangkor lak banyak burung Kenyalang
    kalah kat Sarawak !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. byk weiiii gila babas
      kalau kena patuk, mau berlobang idong

      Delete
  4. Senyummmmmm je aku tgk pic2 ni semua tau. Sebab aku dah lalui..mmg best. Sekejap pandang burung..sekejap pandang sotong plbgi saiz wakakakkakakka

    ReplyDelete

Post a Comment