WW - 29/10/2014

tertinggal sket entry pangkor
nak share gambar merak yang eksen ni
jenuh aku tunggu dia nak kembangkan ekor
pemalas punya merak
sepanjang kat sana aku skodeng follow dia dari jarak dekat dan jauh
pun tak kembang2 gak ekor dia tuh


































Comments

  1. Ini jenis merak tak sombong Elly..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sombong kak
      langsung tak nak kembangkan ekor dia

      Delete
  2. Dia tak berselera nak mengorat kot Elly masa tu...hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin dia baru lps frust bercinta la kak

      Delete
  3. Mmg sombonglah merak ni, mentang mentanglah cantik.....Nampak mcm pengantin pakai gaun labuh pulak si merak ni....

    ReplyDelete
  4. Ko x ckp cun sbb tu dia x kembangkan ekor dia. Haha... Jgn mrh. Bkn merak ni merak jantan ke? Kena sekai lbh la beb.

    ReplyDelete

Post a Comment