cerita kasut

kasut alyssa
kasut aira
amacam?

Comments

  1. Replies
    1. si alyssa tu suka kasut ketang ketung
      si aira lak suka bling bling
      elok la dedua tu

      Delete
  2. sakit mata..silau tengok merah & bling bling...hahahaha
    aryan pow kasut apa plak? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha

      aryan cam budak lelaki biasa
      ada aku kesah pasal kasut
      dia pakai aje kasut lama
      yang dia kisah mainan aje!

      Delete
  3. untung arrr ada anak dara blh belikan kasut bling bling (ayat org jeles takde anak dara)
    sket lagi anak2 dara ko ni blh rembat kasut ko plak elly
    bertabah lar masa tu ko terkebil2 serentak merasa diri makin tua huhu..mcm aku anak sunat semalam, ok fine mama dah tua huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. asalnya melaram kasut tumit aku
      skang si alyssa tu kasut tumit aje dia nak pakai
      kasut mama dah tak gojes
      sejak mama sakit pinggang
      mama pakai kasut tak de tumit je

      eh dah sunat dah anak bujang tu
      owhhhhhhhh mama
      dah bujang anak kamu
      ok fine
      bukan tua
      matured

      Delete

Post a Comment