KL - KK - Keningau - KK - KL: Part 9

tak lengkap ke KK kalau tak layan seafood gitu
nak kata murah sangat tak la juga
tapi sangat2 fresh!

ni first time aku try
ni la rumpai laut

rumpai laut tu
cicah ngan benda alah ni
perghhhhhhh kebabom berasap perut wei
sedap!
rasa meletop2 dlm mulut direct meletop2 dlm perut









hentian wajib bila ke mana2 destinasi
HRC
aku kan collector shot glass dan FM
tapi utk KK aku dah ada

yg menyopping si alyssa
dia collector teddy bear HRC
so 3 ekor bear dia beli
ranap wallet aku budak nih


**********************
last week pakwe outstation
punyalah aku doa kick off meeting kat opis contractor tak jadi, sebab kalau pakwe tak de, aku kena ganti pakwe ikut chairman meting
mmg meeting tak jadi, postpone arini
skali aku kena join sekali la
wakakkakakakak
padan muka aku
aku antara org yang tak suka pi meeting
aku lebih selesa bekerja belakang tabir
harap2 gua tak kena fire atau kena tanya bukan2 satgi
kang haru nak menjawab!

Comments

  1. Replies
    1. ahah
      mmg macam telo ikan yang letak kat sushi tu

      Delete
  2. Amboi meriahnya makan...tp badan cekeding gak. Apa rahsia? Ecewahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. bdn cekeding
      kolesterol leh tahan ni
      kihkihkih
      tak de rahsia
      nganga mulut
      ngap aje
      eh sebelum tu baca bismillah

      Delete
  3. sedap sangat seafood tu weh. tgk keyboard dah terbayang sotong fresh pulak

    ReplyDelete
  4. Ooo..itu ke rupa seaweed hak sana... Meletup dalam mulut yer? Best yer? Tapi ikan tu nampak menggiurkan betul la... Sotong tu lagiiiiii mengecurkan...adoiiihhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. adoiiiiiiiiiiiiii kak
      saya pun terliur tgk gambar2 ni balik

      Delete
  5. Macam anggur bergugus gitu. Best juga dpt yg fresh. Ikan dia pun nampak juga freshnya.

    ps: siapa pun kalau boleh tak nak meeting. Kakak ni kalau meeting memang kena attend tapi nasib kakak baik sebab kakak banyak diam dari bercakap. Kena catat apa yg org cakap aje:) takut salah catat makan diri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg fresh kak
      berbaloi rasanya membayar

      ooo akak pencatat minit ye
      hehehehehe

      Delete
  6. giloss la ko pumpuan....aku teliur2 tgk..lap2 airliur tau tak hahaahahah...gile fresh2 tu...yg penting murah kan...betul ckp ko kalo ke sane jgn lee tak makan seafoods dieorg puas2...rugi nanti....

    aku penah rase rumpai laut tu....sedap..rangup kan....kalo rangup betul laaaa mcm aku penah makan ...kalo tak ntah rumput ape aku makan kakaakakak

    ReplyDelete
    Replies
    1. giloss tak giloss la lieya
      mmg fresh, confirm!
      tak la murah, tapi berbaloi la makan dan bayar
      nak banding ngan kita ni ar duk KL

      mmg sedap rumpai laut tu
      sebijik macam ko makan tu rasanya

      Delete
  7. org kata seafood kat sabah murah murah yee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak la murah gila
      sesuai dengan seafood dan kesegarannya dan masakannya

      Delete
  8. memang heaven of seafood..suka tengok menatang laut yg berbagai...ikan biru tu pun sedap elly

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikan biru tu ye nekcik?
      pernah try skali makan
      tapi kat semenanjung la
      sedap juga!

      Delete
  9. seafood di KK memang paling mahal reganya banding daerah lain.

    ReplyDelete

Post a Comment