WW - 19/11/2014



dan aku disini hari ini


Comments

  1. berbelit lidah menantu kau nanti masa aqad nikah beb!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. papa dia yang nk panjang gitu
      dia tak tau aku yang gasak nak tulis nama anak kat buku2 sekolah
      suh dia tulis
      dia kata buat cop suda!

      Delete
  2. Sana-sini sekolah sibuk buat anugerah cemerlang minggu terakhir sekolah ni Elly..
    Tahniah buat anak-anak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahah kak
      saya sepanjang minggu ni kat sekolah aje
      dah 3 anak yang bersekolah kan
      tq kak!
      tahniah gak utk kejayaan anak akak

      Delete
  3. musim anugerah cemerlang skrang kan elly...

    tahniah tuk ko n anak ko elly..sejuk perut kan ..... ko peluk cium kan on behalf aku yeak tuk alyssa utk aku yek.....

    aku esok hapday jek laaa...mia naik stage gak anugerah cemerlang..alhamdulillah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. maklum la nak cuti kan lieya
      tq lieya, sejuk dan tambah buncit perut mama ni ar
      nanti aku peluk cium dia siap ngan air liur lagi ye lieya kahkahkah

      wahhhh esok mia naik stage gak ye
      tahniah tahniah
      mesti ko kembang kuncup kan lobang idong tu
      amik berkat papa abis konvo skali tu!

      Delete
  4. time sebut nama anak ok..
    time sebut nama bapaknya mesti sasul sasul!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul
      cikgu dia siap berguru ngan alyssa camner nak sebut nama papa
      kahkahkah
      selalunya mmg tergeliat nak sebut

      Delete

Post a Comment