KL - KK - Keningau - KK - KL: Part 12

eh
tetiba
baru prasan
ada lagi satu entry kahkahkahkah

hari terakhir
kami dah check out dari marina court
oh ye
lupa nak share
kami amik apartment 3 bilik di marina court
utk 2 malam, RM722 nett
sangat selesa

tengahari tu nk lunch
tapi tak tau kt mana
google
baca review
katanya rojak kat kedai ni sedap
ok kita try
biasa aje di tekak aku rasa rojak ni

ok 
our flight ready






bye bye KK
jumpa lagi
sebab aku ada banyak lagi tempat nak explore
tip of borneo, keretapi stim, tidur diperkampungan budaya
itu next plan aku ke KK
wajib la order makan
memandangkan bila sampai KL dan malam
so senang siap2 makan




aku, aira dan aryan
buat kejutan di atas udara utk alyssa
kami belikan dia hadiah utk belated bday dia
mmg dia terkejut bila tetiba pramugari bagi dia hadiah tu
aku nampak genangan air mata alyssa
ko ni sebijik la perangai mama
gembeng tau!
happy sangat dia dpt hadiah tu
sebab alyssa mmg suka bear
nanti aku share camner rupa bear limited edition tu ye



so tamatlah sudah entry KL - KK - Keningau - KK - KL aku
12 part tu tak la banyak kan!
kakakakkaka
tq pada yang follow entry ni dari awal sampai abis



Comments

  1. Kakaklah salah satunya yg mengikuti sebab trip yg ini kakak macam suka pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak
      saya sendiri rasa trip ni best
      lain dari trip2 yang lain
      insyaAllah ekonomi mengizinkan
      sampailah saya lagi ke sana dengan destinasi yang berbeza

      Delete
  2. El, memang la kena try North Borneo Railway tu! Best sgt. Saya dah gi in 2013.

    Kalau ada kelapangan sila ke entry saya ni:
    http://agarakutidaklupa.blogspot.com/2013/09/north-borneo-railway-kota-kinabalu.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. wowww awesome
      saya dah tgk entry en syed
      tq for sharing

      Delete

Post a Comment