Program Riang Ria D'Sentral



aku bukak gerai
saja suka2 niaga
bebudak kan panggil aku makcik lego
so aku jual la lego




 gerai kami
khemah pinjam ngan kawan
aku jual lego, baju kanak2, brooch, pin tudung, beg duit kanak2, sticker, buku nota, rantai dan cute2 item

 ada bouncy castle, sand art, giant bubble, photo booth, jualan makanan, jualan barangan



 duit aku ranap dekat giant bubble dikerjakan anak2 aku
jom tengok gambar2 derang 






 aku suka adegen ni
alyssa tgh gigih buat belon besar
aryan nek beskal
 aryan nampak belon alyssa jadi besar
 budak nakal nak dengki kakak
 kahkahkah
mmg dia ada niat nak pecahkan belon alyssa
hahahahhaha












hasil jualan tak seberapa
tapi oklah sekadar suka2 dan sekadar nak memeriahkan program
petang tu hujan
makanya wayang pacak yang dijadualkan jam 8 malam telah dibatalkan
tak de rezeki
kita tunggu lain kali!

Comments

  1. Bestnya dok bandar...byk aktiviti mcm ni. Kesian plak kat anak2 aku smpi skang x pnh jumpa giant bubble tu haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mai2
      ada byk skang giant bubble ni di mana2
      aritu pi pd pun byk

      Delete
  2. Pandainya your daughter buat belon tu besar2!
    Fun activities. Yearly event ke ni El?

    ReplyDelete
    Replies
    1. favourite derang
      event agm ni yearly
      so mini karnival ni 1st time diadakan atas inisiatif pakwe saya dan AJK yang lain

      mmg seronok!

      Delete
  3. sungguh riang ria hahaha..bestkan dorang..mak mak pun tumpang seronok.

    ReplyDelete
  4. Alyssa pandaiii buat belon kan.. Sampai besarrrr belon dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia suka sangat giant bubble ni
      mana2 pi, kalau ada
      dia akan main

      Delete
  5. Elly, aku nk beli lego ngn ko. 3 kotak rm10 ek?

    ReplyDelete

Post a Comment