WW - 17/12/2014

skodeng harta benda alyssa




Comments

  1. Replies
    1. ntah la bebudak ni
      dia ni cam ceti sebenarnya
      kawan2 berhutang kat dia
      dia kadang2 berhutang ngan kawan
      adehhhh

      Delete
  2. Alyssa pun ada bakat jadi juru audit juga....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaha dia bab2 duit ni
      mmg ingat je selalu
      brapa dia letak dlm beg
      brapa ada dlm beg
      semua dia ingat

      Delete
  3. Chop....apsal rumah kat Yong peng tu disirami air hujan? Alyssa bersedih ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah la kak
      dah la hujan
      ada matahari plak
      hujan panas kot
      hehehehhehee
      ni saya bongkar beg dia tanpa pengetahuan dia
      seronok lak jumpa macam2 benda

      Delete
  4. alaaaa..
    kalau kau pindah yong peng tak best aaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. umah tu aku dah siap buat
      mak ayah aku selalu lepak situ, sebab depan umah tu ada umah pusaka arwah bapak dia
      anak2 aku kalau balik kampung tak suka lepak umah mak ayah aku
      dia suka lepak umah ni
      sebab bleh kejar ayam
      bleh main parit
      hahahhahaha
      so umah ni ala2 homestay
      dan inilah satu2nya umah yang bebas utang

      Delete
  5. wehhh..
    oder gelang getah antie mana..?
    tak tulis pun!

    aku kecik2 pun ada main bola kat kertas gitu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha
      antie
      nama alyssa pun tak betul
      NUR mana?
      kakakakka

      byk tempahan gelang getah dia
      matik la dia nak buat
      skang aku tengok dah jadi tukun atas meja
      bosan katanya buat gelang getah aje
      plus skang dia kena denda buat karangan tetiap hari
      hahahhaa

      dia ni selalu ikut papa pi main bola, pi stadium
      tu yang lagu tu
      tapi yang aku tertanya2
      pehal pulau pinang vs malaysia?

      Delete
  6. Betul-betul genetik mak/ayah dan turun kat Allysa. Bab kira mengira duit bijak mengatur.

    ReplyDelete
  7. wah! otak bisnes budak ni..ada edisi lama edisi baru lak tu hehe

    ReplyDelete
  8. Wah...pandai meniaga dah Alyssa ☺

    Cantik lukisan & tulisan tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak kecik niaga gitu la
      saya pun tak pasti dia niaga apa

      Delete

Post a Comment