bz bz bz

mama alyssa ni kan
bila dia nak up cite alyssa ni

cerita pd 20/12/2014
penat alyssa sorak bagai
mama ada je sebelah alyssa
gasak amik gambar
sampai ilang tutup lens kamera dia sebab mama alyssa sakan melompat bila gol
sakan gak bersorak bersama2 ultra malaya dan penyokong2 lain
up cepat sket bleh tak mama
nampak tak muka sedey ni?

kuikuikui
mama alyssa bz
nanti dia kembali dengan entry yang super duper panjang sampai rabak jari korang nak scroll


alahaiiiii nangis2 aku tengok majalah 3 smalam pasal banjir kat kelantan
semoga Allah mudahkan urusan harian mereka dan para sukarelawan
semoga Allah berkati, rahmati dan lindungi mereka


Comments

  1. adakah Alyssa kememeh macam mama dia?

    ReplyDelete
  2. Alyssa [un dah macam mama dia hehehe

    ReplyDelete
  3. Mana nak tumpah kuah? Jawab elly jawab hihi..

    ReplyDelete
  4. Cepat2 sikit up dik. Jenuh jari akak kaku menunggu nak scroll ni...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha
      sabra ye kak
      tuan blog ni lately lembab sket

      Delete
  5. samalah kak, keluar juga airmata bila tgk majalah 3 malam tadi..

    ReplyDelete
  6. like mader like doteer ler ye

    ReplyDelete
  7. kah kah kah...bukan main mencebik sedih muka alyssa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehhe
      dia seedy
      selalu kalau dia pi stadium
      mesti team dia sokong kalah

      Delete
  8. Ishhhh aku terlepas tgk majalah 3. Rugi rugi.. alyssa dah mcm ko elly..duplicate sgt.

    ReplyDelete
  9. Sure happeningkan Elly kalau dah duk kat stadium tu...
    Bz yeh.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg happening
      bz
      bz
      bz
      kalah perdana menteri

      Delete

Post a Comment