futsal kain pelikat

biro sosial dan kebajikan d'sentral (taman aku) buat senaman pagi dan futsal kain pelikat untuk aktiviti tahun 2015
ahad ni 25/01/2015 di taman perumahan kami
program ni program tak rasmi
so tak delah hadiah 
yuran pendaftaran bagai tak de
cukup satu group  terus kasi lawan
hahahahhahaha
satu pasukan ada 5 pemain, wajib memakai kain pelikat
breakfast adalah secara potluck dari org kampung
masa 7.30 pagi - 11.00 pagi
perlu diingat sebarang bantahan atau aduan berkenaan perlawanan tidak akan di layan 
sebab ni kan aktiviti riadah
kahkahkah
jom kita ramai2 rasmikan tiang gol baru ni



Comments

  1. main futsal pakai kain pelikat? fuyoo.. hihi.. bestt.. cabaran nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, ni penganjuran kali ke 2
      just for fun!

      Delete
  2. wah.. best tu.. mesti banyak gelak dari main..
    tetiba rasa nak buat cadangan kat taman ai aktiviti ni.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah nama pun suka2
      mesti la gelak banyak dari main
      hahahahahhaa

      Delete
  3. pakai kain pelikat? dalam kena pakai seluar panjang ke tak he he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. majority pakai hehehehh
      koyak2 kain pelikat dibuatnya

      Delete
  4. wow menarik nie....tersangkut2 bola beb ...dptkan aku bayangkan....mesti yg tgk kat tepi padang gelak tak hengat punye...bagus buat aktiviti gini...mengeratkan silaturahim sambil enjoy2 hepi2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok gak layan hehehehhe
      mmg enjoy
      sampai habis game kami duk tengok

      Delete
  5. kah kah kah..

    patotnya utk pompuan,korang buat futsal pakai telekong! haha

    ReplyDelete
  6. perasmian tiang gol bru...
    hehehe...mcm somel lak pkai kaen pelikat...

    PS...dia mmg fobia, mlm lpas kejadian, dia siap mmpi nek kapal terbang jatuh dalam laut...sian plak kt dia...

    ReplyDelete
  7. Amik gambar bebanyak tau....akak dah teruja ni. Mesti ada yang sanggup pinjam talipinggan pak haji yang kaler ijau tu kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada kak
      lom sempat share je lagi ni hehehehhe

      Delete
  8. Bahayanya. Ada tak yg tersungkur? Hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak bahaya
      it was really fun en syed
      trust me
      no injuries pun

      Delete
  9. Jgn main futsal x pakai seluar kat dlm. Ada yg terbeliak biji mata nnt.

    ReplyDelete

Post a Comment