happy 7th bday aira!

27/1/2008
7 tahun yang lalu
sorang budak comel kuar dari perut aku
perkataan pertama kuar dari mulut papa dia
"eh putihnya"
kahkahkahkah

alhamdulillah
dah 7 tahun hari ni
semoga membesar jadi anak yang solehah
anak yang membahagiakan insan2 disekeliling
bahagia dunia akhirat
papa mama alyssa aryan
sayang aira ketat2

aira beberapa hari lepas
since papa nak outstation hari isnin
kita pi makan kek awal sket kat kedai ikut selera masing2
papa balik kita celebrate ye
anak manja papa ni


aira suka membaca
buku jarang lekang dari tangan dia
stylo ok duk dlm keta baca buku
kahkahkahkah
memulakan sesi formal persekolahan
nanti aku update entry pasal ni
rindu aira kecik2
mama happy tgk aira sekarang
yang makin matang
sesekali makin nakal
moga aira happy2 selalu

aku lom beli apa2 hadiah
cuma aku letak bday card senyap2 dlm beg sekolah dia
saja kasi surprise

si alyssa mmg dah ada surprise utk aira
saban tahun mesti ada something utk aira
tapi ...
aku share nanti la ye!

Comments

  1. Happy Birthday untuk Aira!
    Uncle doakan semoga Aira hebat dalam pelajaran dan jadi anak yg solehah dan menyayangi mamah dan papa serta adik beradik ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq uncle syed, amin untuk doa
      taula suka mamah yeyeh, sampai ke sini mama jadi mamah ye
      hehehehehhe

      Delete
  2. happy birthday aira...
    mmg stylo betul duduk silang kaki baca buku dlm kereta mcm tu...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq uncle faizie
      wajib la stylo hahahaha

      Delete
  3. happy birthday aira! muka sebijik muka ko elly. cuma tang warna kulit tu ada beza hahaha
    camne ek nak bagi anak2 bujang aku suka baca buku huhuhu... tp komik mmg dia suka sgt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq auntie azimah
      masa ngandungkan dia, aku minum soya hari2
      hehehehehe eksperimen soya gitu

      anak2 aku dari kecik mmg dah di ajar baca buku
      aku selalu bawak derang pi kedai buku

      Delete
  4. Happy bufday aira..semoga menjadi anak soleh, maaf sis tadi dlm mengodek google pasal auntie anne terjumpa blog ni terus membaca ..dan membaca

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq auntie salina

      tq membaca blog mama aira

      Delete
  5. Aira suka baca buku? Aunty sayanggg orang yang suka membaca ni. Happy Birthday darling...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia mmg suka membaca kak

      tq auntie aziela!

      Delete

Post a Comment