ko ada?


Comments

  1. Takde.
    Amenda tu weh?
    Elly, ko ada blom brg2 HRC Jakarta?
    Kwn aku tu now selalu ada route kat sana.. Ko punya aku suh hold takut ko dah ada yg HRC Jakarta.

    ReplyDelete
  2. benda benda pelik ni memang selalunya saya takde..hehe

    ReplyDelete
  3. bebbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb...mainan aku mase kecik2 dulu hahaahaha.... daun ubi tu patah2 kan jadi rantai gelang mcm tu hahaahahahah....adoiiiii....kat umah aku ade tanam pokok ubi ni nanti aku nak buat nak ajar anak aku plak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pun selalu main masa kecik
      nak2 time main kawin2
      hahahahaha

      balik nanti ajar anak ko ye
      mesti derang kagum

      Delete
  4. Hihi... kalau Elly nak tahu dulu kakak masa kecik siap buat berutas-utas rantai dari daun pokok ubi ni tau..

    Tak sangka ada juga anak sekarang yg buat:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya masa kecik2 pun sama kak
      gasak buat benda ni
      abis botak pokok ubi nenek saya dikerjakan
      bising arwah nenek tu

      Delete
  5. daun ubi kayuuu...hahahahha...

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. org Bandar tak tau ye
      daun pucuk ubi dibuat rantai

      menghasilkan kraftangan berasaskan sumber alam heheheheh
      itulah mainan kami anak2 kampung

      Delete
  7. Woooii... silam sungguh zaman ni :)
    Tapi saya tak la buat ni sebab ni mainan budak2 perempuan je...hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhahah
      sungguh la silam kan en syed

      of course la bebudak lelaki tak buat
      masa saya kecik2 budak lelaki kalungkan aje kat leher budak2 perempuan time main kawin2

      Delete
  8. dah lamer xde...hehehe...ntah reti lagi ke x, rietta nk buat tu...hehehe....

    ReplyDelete

Post a Comment