tanah untuk dijual

smalam dpt satu whatsapp
tanah untuk dijual
tepi pantai
RM35,000.00 aje
perghhhhhhhhh
murah tu kan
skali kan
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


bila kita tanya diforward gambar ni
rasa nak lempang ada
rasa nak tajang ada gak
pastu aku gelak dekah2
sambil jari menekan laju 
mmg best la pedajal org len plak
wakakkakakakakakkakakaka

Comments

  1. Anak-anak kakak masa cuti sekolah hari itu kerja main ini tak sudah Elly. Macam jutawan siap ada ladanglah ada estet ada farm...

    Kelakar bunyinya kan:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahah kak
      anak2 saya pun semua main, termasuklah si aryan tu
      dah bapaknya jadi ketua!

      Delete
  2. assalmuaikum elly, kaknoor singgah follow sini..
    aduh tergelak baca kisah tanah nak di jual ni hahaha

    ReplyDelete
  3. Haha... Sengal. Beli la weiii...

    ReplyDelete

Post a Comment