AFF Suzuki 2014: Final - Part 4

part akhir skali

tunggu persiapan untuk penyampaian hadiah
ada yang dah tinggalkan stadium
aku rileks lagi
tetap bagi sokongan kat pasukan malaysia


pasukan thailand mengelilingi stadium
meraikan kemenangan mereka
kami tetap bersorak
pakwe cam biasa
tetap semangat
si aira tu baru bangun tido
hahahahhahaha


then
kawan pakwe mai sama bersorak





budak ni muka sedey
malaysia kalah

yang budak ni plak
tak de effect langsung
menang kalah dia apa peduli
tido lagi sedap
muka baru bgn tido
muka tak tau apa2
tgk mama papa dia sorak sakan
majlis penyampaian hadiah dah nak bermula


tahniah pasukan harimau malaya
game yang best

tahniah utk thailand






rasa nak sekel diri sendiri amik gambar ala2 parkinson ni
tahniah utk budak ni sebab tak meragam kat dlm stadium


ok dah tamat cite pasal final aff suzuki cup 2014
ada banyak lagi entry tahun 2014 lom up
akakkakakakakakka

aku kat jb hari ni
nak pi amik season pass JDT
balik hari je pun
bertolak pagi dari bandar seri putra
kang petang patah balik bandar seri putra

kita kasi sokong harimau selatan
go JDT!


Comments

  1. Eh...bukan dah lama ke JDT lawan Thailand ....ni kira throwbacklah yeh Elly....

    Boleh ke tido kat stadium tuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahah throw back okje
      biasalah blog ni suka share cite basi dengan sengaja
      hehehehe

      dia bom meletup pun bleh tido

      Delete
  2. Kagumnya akak dengan si Aira. Gegak gempita tu boleh plak dia tido lena kan.

    ReplyDelete

Post a Comment