AFF Suzuki Cup 2014: Final - Part 3

jom tengok senarai pemain

pok jib jalan ke arah ultras malaya
 tak sampai suku stadium pun, pastu patah balik 
hehehehehehhehe
perarakan bendera masuk cam biasa la






masa lagu negaraku bergema
meremang bulu roma i tell u
















game nak bermula


penalti pertama utk malaysia
dan juga gol pertama utk malaysia



and yes goalllllllllllllllllllllllll

1 -0
separuh masa tamat dengan 1 -0
nampak org baju kuning kat padang tu
pi betulkan padang
tampal balik rumput
alahaiiii kualiti padang malaysia ni
waktu rehat kami tak kemana 
nak kuar pun payah
duk je le dendiam kat situ hahahaha
aira dah selamat tido dah
stadium gegak gempita bagai nak rak
dia rileks je tido
hahahhahahaa
ni pun ada tau!



tiba2 stadium bergema lagi
tu dia!

dan lagi
 dan tiba2

 akhirnya

kami redha
dah bola sebijik nak rebut ramai2 kan
hahahahhahaha
kalah aggreget
permainan yang aku kira agak best la berbanding masa semi final aritu
eh lom abis lagi tau
ada lagi entry hahahahhaha

Comments

Post a Comment